„Lucrez cu mulți antreprenori și am observat deschidere către marketing, ceea ce este foarte important. Dacă până acum 10 ani marketingul consta în comandarea unor broșuri sau niște flyere, acum marketingul se îndreaptă în direcția bună și anume aceea de a genera business”, a fost mesajul Elenei Badea, Managing Director, Valoria Business Solutions, în cadrul celei de-a doua ediții a webinarului „Managementul cabinetului veterinar” din 28 mai, cu tema „Depășirea obstacolelor în marketingul cabinetului veterinar”.

Deși în acest domeniu de activitate, antreprenorul este cel care trebuie să aloce timp pentru a se ocupa de marketingul digital, acest lucru presupune implicarea doar la nivel strategic. Procesul de implementare operațională este ușurat de freelancerii sau de agențiile cu care antreprenorul poate lucra pentru punerea în practică a acestor strategii: „Antreprenorul trebuie să se implice. În primul rând trebuie să își facă timp măcar o jumătate de oră în fiecare zi sau câteva ore pe săptămână, în care să se ocupe de marketing-ul digital. Nu trebuie să facă personal implementarea. Își poate expune gândurile freelancer-ului sau agenției cu care lucrează. Există foarte mulți profesioniști care pot ușura activitatea unui cabinet veterinar pe partea de marketing. Nu la nivel conceptual, deoarece concepția, gândirea și strategia trebuie gândite de antreprenor, ci la nivel de punere în practică. Acesta este un lucru fenomenal deoarece înainte era foarte greu să găsești pe cineva care să lucreze la bugetele unui cabinet aflat la început de drum”, a explicat Elenea Badea.

 

Citiți articolul integral pe platforma Comunității de Medicină Veterinară, MedicinaVeterinara.ro