Edenred a emis peste 60.000 de carduri de masă în România

card_masaLa sfârșitul lunii ianuarie 2016, la trei luni de la debutul în România al cardurilor de masă, compania Edenred, prima companie care a intrat pe această piaţă, a emis deja carduri Ticket Restaurant pentru peste 60.000 de angajați.

În urma modificărilor legislative intrate în vigoare la sfârșitul lunii octombrie 2015, a devenit posibilă și în România alternativa digitală la tichetele de masă clasice, pe hârtie: cardurile de masă. Încă din luna octombrie 2015, trei companii au primit autorizația din partea Ministerului Finanțelor Publice pentru a emite tichete de masă electronice.

“Datorită campaniilor de informare și pre-vânzare pe care le derulaserăm deja cu foarte mult timp înainte, am reușit să asigurăm pentru o parte importantă a clienților noștri tranziția rapidă de la tichete de masă pe hârtie la tichete electronice. În prezent am emis deja carduri de masă Ticket Restaurant pentru mai mult de 60.000 de angajați, iar alte câteva mii de carduri de masă vor fi distribuite până la finalul primului trimestru 2016. Suntem foarte mulțumiți de aceste rezultate, deși suntem conștienți că ritmul se încetinește, având în vedere că majoritatea companiilor ‘early adopters’ au făcut deja tranziția la tichete electronice”, spune Vianney Du Parc, Director General al Edenred România, în comunicat.

Primul val de companii care au adoptat tichetele de masă electronice este format în mare majoritate din companii care foloseau anterior tichetele de masă pe hârtie. Angajatorii care au făcut tranziția la cardurile de masă Ticket Restaurant au fost în proporție de 83% companii din mediul urban, din domeniul serviciilor (42%) și comerț (22%). Au fost făcute 85.000 de tranzacţii cu acest tip de card, iar suma medie cheltuită la cumpărăturile cu carduri de masă se ridică la 35 de lei.