E.ON Energie România va redeschide treptat magazinele însă, în cea mai mare parte, activitatea de relaţii clienţi va continua să se desfăşoare online şi telefonic, informează compania.
„E.ON Energie România a decis ca după ridicarea stării de urgenţă din România şi instituirea stării de alertă, urmare a epidemiei generate de noul coronavirus, să redeschidă treptat magazinele E.ON însă, în cea mai mare parte, activitatea de relaţii clienţi va continua să se desfăşoare online şi telefonic, prin intermediul agenţilor companiei de la Call Center, prin Live Chat, pe eon.ro şi pe platforma E.ON Myline„, se precizează într-un comunicat al E.ON.
Potrivit sursei citate, magazinele E.ON au fost pregătite astfel încât să fie asigurată protecţia clienţilor şi a angajaţilor. Astfel, la intrare se află dezinfectanţi iar agenţii care deservesc clienţii poartă măşti de protecţie şi mănuşi. De asemenea, toate suprafeţele şi obiectele din interior sunt dezinfectate la intervale de timp regulate.
La rândul lor, clienţii care sunt nevoiţi să ajungă la magazinele E.ON trebuie să se programeze online, folosind serviciul E.ON eBooking, pe eon.ro/programare-online, pentru a evita aglomeraţia, iar atunci când intră în magazine trebuie să poarte mască de protecţie, aceasta fiind obligatorie în conformitate cu regulile sanitare instituite de către autorităţi.
„Fiecare dintre noi trebuie să dea dovadă de responsabilitate şi să respecte distanţarea socială pentru a evita răspândirea coronavirusului. De aceea, recomandarea noastră este ca vizita la magazinele E.ON să fie ultima opţiune, fiind preferabil ca în această perioadă clienţii să folosească canalele alternative de comunicare”, a declarat Claudia Griech, director general adjunct al E.ON Energie România.
În magazinele E.ON nu poate intra decât un număr limitat de clienţi, care este egal cu numărul agenţilor din fiecare centru. Informaţii despre programul magazinelor se pot găsi pe www.eon.ro. AGERPRES
E.ON Energie redeschide treptat magazinele
