În octombrie anul trecut vă spuneam despre Doctor Tom – un nou proiect dedicat comunității și generațiilor viitoare.
Iată că acest proiect împlinește aproape un an. Fondatorul a avut o idee, a lansat un concept, a creat un ecosistem pentru comunitate. A pornit la drum alături de parteneri de încredere, oferind produse și servicii personalizate pentru întreaga familie.
Lista completă de parteneri din ecosistemul Doctor Tom o găsiți aici.
“Ne dorim să păstrăm același segment de partener premium, nișat, la nivel național. Sunt aproape 20 până în acest moment, strategia este că pentru următorii 2 ani să acoperim la nivel național fiecare oraș important”, spune Dragoș Butufei, fondator Doctor Tom.
Fondatorul lui Doctor Tom se ghidează după 3 piloni principali în viață: sănătatea, educația și copiii.
Contextul pandemic, instabilitatea economică actuală, lipsa de predictibilitate l-au determinat și mai tare pe Dragoș să se gândească ce poate face mai bine și mai bun pentru generațiile viitoare.
“Faptul că nu poți avea o predicție pe o anumită perioadă de timp poate fi un inamic invizibil al fiecărui business. Însă, trebuie să identifici nișa/segmentul tău, profilul pacientului sau al clientului potrivit și să găsești soluții de adaptare și eficientizare din mers, cu cea mai rapidă viteză de reacție. Mă bucur să vedem că după aproape 1 an de la lansarea acestui nou concept pentru România am primit feedback-uri de creștere a engagement-ului în organizații, am identificat un ecosistem premium nișat și oferim posibilitatea de a avea acces la sănătate și la produse premium direct la tine acasă sau la birou, la nivel național.“
“Din 2015 sunt parte din comunitate, știu că Oamenii sunt Companii. Și Companiile sunt Oameni. Și pentru că am înțeles de la început misiunea companiilor, nu pot decât să fiu recunoscător că am identificat și în cele mai grele condiții economice și sociale un concept care le ajută să ofere oamenilor din organizație un start în viață pentru un ‘extra’ job. Un job cu ore suplimentare, pe viață, cu misiunea cea mai importantă și cu cele mai diferite provocări: ‘jobul’ de părinte.”
Întregul ecosistem are la baza sinergia experienței pre și post natală, împreună cu posibilitatea de a oferi concepte unice, inedite și servicii profesionale personalizate.
Experiența lui Dragoș din industria de healthcare și corporate îl ajută să ofere cele mai bune idei și soluții companiilor și operatorilor din sănătate.
“Îmi place să dezvolt cu companiile și clinicile cele mai bune practici și să creștem împreună. Cu pași de bebeluș. Pentru că doar ce este mai bun este suficient de bun pentru tine și organizația ta! Învățăm în fiecare zi că putem construi împreună cu clienții noștri concepte inedite de servicii integrate. De la kit-uri personalizate până la campanii de Employer Branding, Talent Pooling etc. Mă bucură să văd deschiderea companiilor prin integrarea kitului Doctor Tom în politica de compensații și beneficii.”
Prin conceptul dezvoltat sub brandul propriu – DOCTOR TOM – Dragoș continuă să împărtășească întreaga experiență membrilor din comunitate și nu numai, respectând promisiunea unui viitor sustenabil alături de branduri premium internaționale, de nișă.