Doraly.ro, pionierul vânzării de tip angro în online-ul românesc, a câștigat marele premiu la categoria Supermarket, Mall, Marketplace în cadrul prestigioasei competiții din industria de   e-commerce GPeC 2021. Alte 2 distincții au fost câștigate la categoriile Best Email Marketing Communication și Best Mobile Presence.

Juriul alcătuit din 32 de specialiști în E-Commerce și Digital Marketing a  auditat timp de 6 luni 68 magazine online, în baza a 200 de criterii de evaluare esențiale, care vizează: User Experience (ușurința folosirii website-ului de către utilizatori atât pe Mobile, cât și pe Desktop), Aspecte Esențiale de Marketing Online (optimizarea zonelor de promoții din site, Cross-Sell, Up-Sell, Product Bundles, programe de loializare etc.), Funcționalitățile Website-ului (verificarea tuturor formularelor și a procesului de checkout), Search (funcționarea corectă a căutării interne conform bunelor practici internaționale), SEO (indexarea în motoarele de căutare), Security (protecția site-ului, a bazelor de date și a informațiilor sensibile despre utilizatori), E-Mail Marketing (calitatea campaniilor de Newsletter), Content & Social Media (calitatea conținutului propriu și prezența în Social Media), Calitatea Serviciilor (se evaluează prin comenzi de Mystery Shopping), Aspecte Juridice (respectarea legislației în vigoare și a bunelor practici).

„Încă de la început Doraly.ro și-a propus să ofere clienților un produs unic, un marketplace unde aceștia să beneficieze de prețuri elastice, în funcție de cantitatea cumpărată. Așa ne-am menținut clienții angro, care vizitau în mod tradițional parcul nostru comercial, dar am și caștigat clienți noi de retail. Premiile primite din partea GPeC sunt o confirmare a faptului că am reușit să dezvoltăm o platformă performantă, care, pe de o parte, oferă o experiență de navigare plăcută clienților, și pe de altă parte, convertește cât mai bine.”, a declarat Valentin Krancevik, Product Manager.

Aflate la a 16-a ediție, premiile GPeC sunt printre cele mai râvnite trofee din online-ul românesc și răsplătesc afacerile de tip e-commerce care au un cuvânt de spus în comerțul online și care sunt în permanentă căutare de soluții inovative pentru a gestiona mai eficient afacerea și pentru a rămâne aproape de clienți.