Domeniile Prince Matei, deţinute de holdingul Vintruvian, care are în proprietate şi Viticola Sarica Niculiţel, anunţă o investiţie în podgoria de la Dealu Mare de peste 10 mil. lei, în afara preţului de achiziţie.

Investiţia a fost făcută în ultimii doi ani pentru a moderniza echipamentele de vinificaţie şi pentru a revitaliza plantaţiile vechi, un proiect care va continua. Parte a acestui proces, producătorul anunţă o nouă imagine pentru vinurile sale şi o nouă gamă de retail.

Eticheta Prince Matei, un brand cu o istorie de peste 20 de ani, păstrează elementele decorative deja cunoscute în tonuri de cupru şi negru, dar are un format ajustat şi noi caractere de literă. În schimb, brandul Petit Matei primeşte o etichetă nouă, inspirată de hainele de cadet cu broderie pe guler, care reflectă mai bine viziunea pentru acest vin. Acum pe piaţă se găsesc Petit Matei 2017 (medalie de aur la Vinarium 2020) şi Prince Matei 2013 (90 puncte Decanter 2020).

„Am înţeles că pentru a scoate ce este mai bun din terroir-ul nostru, tradiţia trebuie să meargă mână în mână cu tehnologia. În ultimii doi ani, cât au trecut de la achiziţionarea cramei, am investit pentru a aduce echipamente de ultimă generaţie, care permit o mai mare precizie în procesul nostru de vinificaţie. Din acest echilibru fin între om, natură şi tehnologie se nasc şi cresc vinurile de pe Domeniile Prince Matei”, a subliniat Marius Iliev, Director General.

Odată cu lansarea noii imagini, se va introduce pe piaţă şi o nouă gamă pentru retail care completează familia de vinuri şi care va purta numele producătorului, Domeniile Prince Matei.