Cu o pasiune comună pentru ”poveştile mai vechi“ ale obiectelor, doi tineri au creat în urmă cu şase ani proiectul Home & Deco Retro Boutique, a cărui identitate a fost croită în stilul vintage, dar expus publicului prin intermediul noilor tehnologii. Vânzările au depăşit anul trecut 400.000 de euro, iar fondatorii au în plan dublarea afacerilor pentru anul în curs, o metamorfoză a identităţii brandului şi extinderea pe pieţele europei apusene.

”În măsura în care toate lucrurile au o poveste, unele au o istorie mai veche, iar cea din urmă ne pasiona pe noi. Nu am vrut să mergem în zona de obiecte de colecţie, pentru că ne-am dorit şi latura practică, utilă a obiectelor, pe lângă cea estetică“, spune Octavian Mănescu, cel care împreună cu asociata sa a pus bazele poveştii Retro Boutique. Au ales online-ul ca mijloc de comercializare a produselor, deoarece şi-au propus să nu investească o valoare mare de capital, iar în urmă cu şase ani segmentul nu cunoştea nici popularitatea din prezent. ”Însă din moment ce am început să sap – şi astăzi sap şi învăţ în continuare – mi-am dat seama că e fabulos. Un magazin online nu înseamnă doar un site, ci are toată bucătăria internă a unuia fizic, doar cu interfaţa diferită“, îşi aminteşte antreprenorul.

Citiți articolul integral pe businessmagazin.ro