masini

Conform cercetării, 62% dintre directorii de companii chestionați au declarat că numărul de clienți va crește și în 2016, în timp ce 38% dintre aceștia, cu 4% mai mulți decât în anul anterior, susțin că portofoliul de clienți va rămâne stabil.

De asemenea, trei sferturi dintre respondenți (74%) au menționat că valoarea cifrei de afaceri medie pe client va crește, iar 54% dintre aceștia amintesc de o majorare a numărului de angajați în 2016.

Pe de altă parte, respondenții persoane fizice au declarat, în proporție de 97%, că au deja o mașină de familie, în creștere cu 13% față de anul anterior. În același timp, 68% dintre cei chestionați spun că intenționează să își cumpere o mașină nouă în viitorul apropiat. Ca metodă de achiziție, 30% preferă plata în numerar și 28% creditul. Totodată, 11% ar prefera un contract de leasing, potrivit studiului realizat de New Kopel Group.

Studiul, demarat în 2015 și aflat anul acesta la cea de-a doua ediție, a fost realizat pe un eșantion de peste 50 de companii și mai mult de 100 de persoane fizice, prin metoda chestionarului. Cercetarea a fost inițiată cu scopul de a obține informatii cheie despre comportamentul clienților în contextul pieței locale și de a măsura percepția acestora cu privire la nivelul de trai din România. AGERPRES