Doi antreprenori din Moldova vând pijamale în valoare de 3 milioane de euro

După doi ani în care au produs pulovere, doi antreprenori din Moldova şi-au orientat afacerea pe nişa producţiei vestimentaţiei de interior. 20 de ani mai târziu, Sofiaman controlează o reţea cu opt magazine, cu afaceri de aproape 3 milioane de euro şi cu planuri de ieşire în afara graniţelor.

Sofiaman a fost înfiinţată în anul 1994, în Bacău, de antreprenorii Mihai Mihăiliasa, fost cadru militar, şi Teodora Mihăiliasa, de profesie învăţătoare. Timp de doi ani, afacerea de familie a fost axată pe producţia de pulovere, iar în anul 1996, odată cu relocarea în Târgu-Neamţ, antreprenorii au decis să treacă la producţia de articole de îmbrăcăminte de interior. „În anii următori, businessul Sofiaman a crescut constant, începând cu extinderea colaborării cu partenerii şi continuând cu deschiderea de magazine proprii în centre comerciale din întreaga ţară“, spune Florin Cucu, directorul general al Sofiaman, care s-a alăturat afacerii în 1999, cu scopul dezvoltării mărcii.

Citiţi articolul integral pe businessmagazin.ro