Platforma Administratie.ro organizează o nouă întâlnire a comunității de specialiști ITC, unde se va discuta despre modalitățile de digitalizare a administrației publice și modalitățile de eficientizare a operațiunilor din cadrul instituțiilor.

Pe 10 decembrie, începând cu ora 12.00, are loc webinarul Digitalizarea instituțiilor publice. Interoperabilitatea. Partenerii acestui webinar sunt Microsoft și HP inc.

Evenimentul este dedicat specialiștilor ITC din administrația publică locală și centrală, iar întâlnirea se va desfășura pe platforma Teams. Pe lângă soluțiile și aplicațiile ce vor fi abordate în cadrul webinarului, se vor prezenta și exemple de bună practică în ce privește proiectele de digitalizare și adoptarea unor soluții de tip smart pentru administrația locală.

Participarea este gratuită pe baza confirmării prealabile prin completarea formularului de înregistrare. Informații suplimentare despre eveniment sunt disponibile în invitația de pe link-ul de aici: https://www.oamenisicompanii.ro/management-modern-in-administratie-webinar-itc-10-decembrie/

Comunitatea de specialiști ITC din administrația publică se întâlnește periodic din anul 2012, webinarul din 10 decembrie fiind cea de-a 18 a ediție. Comunitatea este administrată de Oameni și Companii, organizație care implementează soluții de marketing utilizând comunități business și profesionale.