Reprezentanții companiilor din industria românească au înțeles importanța digitalizării pentru dezvoltarea unor afaceri eficiente, competitive pe piață și atente la impactul activității lor asupra mediului și asupra generațiilor viitoare. Despre procesul de transformare digitală, putem spune că reprezintă doar o piesă din puzzle-ul Industry 4.0 din România.

Asistăm deja de câțiva ani, în lume, la fenomenul Industry 4.0, a patra revoluție industrială, ce implică schimbarea paradigmei industriale actuale: trecerea de la computerizare și automatizare la implicarea Cyber-Physical-System (CPS), Internetului Lucrurilor și Internetului Sistemelor în procesele tehnologice și decizionale.

Companiile românești se consideră pregătite să facă pasul către industria viitorului și să profite de avantajele competitive câștigate în urma update-ului către noua paradigmă? Răspunsurile la aceste întrebări se regăsesc printre rezultatele raportului Digitalizarea în companiile industriale din România – Studiu de percepție 2019.

Puteți descărca studiul integral de pe platforma academiaindustriala.ro