Ca să ajungă în vârful unei companii de top, un CEO are nevoie nu doar de o cunoaștere foarte bună a mediului de business, ci și de o puternică conexiune la evoluția societății în care evoluează. Nu poți clădi o companie profitabilă, fără să te folosești de resursele digitale actuale, mai ales într-o piață care devine extrem de competitivă.

În acest context, nu e de mirare că tot mai mulți directori de companie sau antreprenori reușesc să se afirme mult mai repede și să obțină profitabilitatea mult râvnită de acționari prin utilizarea unor instrumente digitale. În industria bunurilor de larg consum vedem că pandemia a accelerat comerțul online. În industria electronicelor, trendul era deja vizibil încă de dinainte de pandemie. Prin urmare, nu era decât o chestiune de timp până când și industria auto decidea să se alăture evoluției.

Nissan este unul dintre constructorii care a înțeles rapid că Europa se digitalizează într-un ritm alert. În acest context, showroom-urile au nevoie de susținerea unei platforme online, care să completeze oferta de comercializare. În fond, o mare parte din comerțul de zi cu zi s-a mutat în online, acolo unde experiența de cumpărare s-a simplificat mult.

Nissan și-a diversificat modalitatea de vânzare a mașinilor în România încă de la debutul pandemiei. Astfel, poți comanda modelele mărcii japoneze online, direct de pe site, la adresa https://vanzari.nissan.ro/.

Pentru fiecare dintre modelele Juke, Qashqai, X-Trail sau Leaf sunt disponibile vehicule cu livrare imediată și oferte foarte atractive, actualizate permanent. Bineînțeles, beneficiile programelor Rabla se aplică și online. Clienții pot achita o taxă de rezervare a mașinii, în valoare de 500 de euro, sau o pot plăti chiar integral.

Și, pentru a respecta flexibilitatea celor care comandă o mașină astfel, Nissan poate livra mașina la domiciliul clientului. Pentru cei care vor să experimenteze în continuare emoția predării noului lor Nissan într-o atmosferă specifică mărcii, există posibilitatea clasică de a intra în posesia cheilor și în showroom.

Așadar, pe lângă favorizarea unui mediu de afaceri concurent și transparent digitalizarea îți aduce și alte beneficii simple, cum ar fi comandarea online a unui automobil.