Toată partea de awareness din starea de urgență a avut beneficii mai târziu, iar pandemia – la început, un rollercoaster – le-a dat avânt celor de la Ideall.ro, companie aflată pe piață din 2009, când România se afla în mijlocul altei crize, cea economică, după cum a arătat, într-un interviu pentru MarketingManager.ro, Diana Zaheu, Digital Marketing Manager.

Dezvoltarea companiei a venit treptat: ”A fost de la început un e-commerce de electrocasnice și electronice, chiar dacă încrederea în cumpărăturile online era scăzută, la vremea aceea. Cătălin Florin Ciolpan a avut această viziune, împreună cu ceilalți doi asociați, el fiind și omul din spatele deciziilor importante. Afacerea este 100% românească, avem un depozit de 5.000 de metri pătrați, care se dublează, în perioada Black Friday, și flotă proprie, cu care reușim să livrăm, în aproape toată țara. Focusul nostru este pe electrocasnice mari și, pentru acest lucru, suntem cunoscuți în piață, însă ne dorim să creștem pe toate verticalele.”

 

Citiți interviul integral pe platforma specializată MarketingManager.ro