În 2018, inspirați de târgurile de frumusețe din vacanțele în care au fost împreună în întreaga lume, soții arădeni Tiana și George Momirov au înființat Momirov Cosmetics, un brand local, cu produse de îngrijire a pielii.

Cu câțiva ani în urmă, când normalitatea era cu totul alta față de cea de acum și călătoriile făceau parte din viețile noastre, Tiana și George obișnuiau să colinde lumea, urmărind să găsească, pe lângă experiențele frumoase, condimente și cosmetice specifice fiecărei destinații. Pasionați fiind de tot ce înseamnă îngrijirea pielii, în 2018 au hotărât să pornească un brand local cu produse create de ei, care să ajute clienții să rămână tineri cât mai mult timp.

Pornind de la zero, au început să se documenteze despre ce anume implica visul lor și, încet-încet, au pornit în căutarea unei echipe de specialiști, a unui laborator și, bineînțeles, a ingredientelor. Tinerii și-au propus să ofere clienților produse făcute doar din ingrediente de calitate, potrivite pentru fiecare tip de ten. Acestea sunt create într-un laborator certificat, în Timișoara, de o echipă de specialiști care a avut parte de rezultate recunoscute internațional.

Brandul a fost lansat cu destul de puțin timp înainte de pandemie. Anul trecut, fiecare afacere a avut de suferit, într-un fel sau altul. Totuși, Momirov Cosmetics a reușit să lanseze 2 produse proprii, fiecare dintre ele bucurându-se de un real succes. Soții Momirov au încercat constant să găsească soluții pentru fiecare problemă care a apărut ca urmare a noii crize și astfel au ajuns să folosească aproape în totalitate ingrediente și materiale necesare din țară, pentru a evita posibilele situații generate de îngreunarea transporturilor.

“Obișnuiam să călătorim foarte mult, iar în fiecare destinație mergeam la târgurile locale, unde căutam ingrediente sau condimente specifice zonei respective. Fiind pasionați de tot ce înseamnă cosmetice sau produse de îngrijire a pielii, ne-am propus să creăm unele, în România. De ce să importăm tot, când putem crea noi produse de calitate, românești?” a declarat Tiana Momirov, fondatoarea Momirov Cosmetics.

În februarie 2021, brandul românesc tocmai a lansat cel de-al treilea produs, Lumiere, un ser depigmentant, destinat oricărui tip de ten cu pete maronii, apărute din cauza expunerii excesive la soare sau odată cu trecerea anilor, dar și petelor apărute în urma acneei. Acesta uniformizează nuanța tenului, îi oferă elasticitate și fermitate.

Procesul de lansare durează, în medie, câteva luni, în funcție de complexitatea sa. Rețetele sunt create de chimiștii cu care lucrează, apoi sunt căutate ingredientele în primul rând în România, iar dacă nu se găsesc sunt importate. Urmează faza de testare, până când se ajunge la rețeta ideală, care ulterior este trimisă către producție.

Magazin fizic nu plănuiesc momentan să deschidă, deoarece preferă să investească banii în lansarea altor produse, în cercetare, în studii clinice. Deşi nu a avut cel mai bun teren pe care să se desfăşoare la început de drum ca antreprenor, Tiana Momirov spune că actuala pandemie a învăţat-o o lecţie importantă: că nu trebuie să se mai bazeze pe importuri şi că poate să facă lucrurile acasă.