De la multinationala la doua businessuri si un exit. Povestea Prokuria

Alina Naftanaila are background in domeniul bancar-financiar si, inainte de a incepe business-ul pe cont propriu, a lucrat aproape noua ani intr-o multinationala. Timp de trei ani a dezvoltat business-ul Egoodies.ro, in vara lui 2016 cedandu-l unui partener care deja activa in zona de cadouri. Acum a dezvoltat un nou business – Prokuria, platforma online prin care departamentele de achizitie pot automatiza si chiar organiza licitatii inverse cu furnizorii. Practic, platforma ii scuteste pe cei care fac achizitii „de nebunia” mail-urilor, excel-urilor si follow-up-urilor facute pe eMail, cu Prokuria putand centraliza totul intr-o singura pagina, spune antreprenoarea.

„Impreuna cu sotul meu Ionel Naftanaila si alaturi de un investitor ce ne-a sustinut financiar am decis dezvoltarea unei platforme online care sa fie solutia departamentelor de achizitii pentru organizarea cererilor de oferta si a licitatiilor cu furnizorii. Inainte de Prokuria, timp de 3 ani m-am ocupat exclusiv de bussinesul de cadouri corporate Egoodies, pe care l-am vandut in 2016. In cadrul activitatii zilnice la Egoodies, achizitiile imi ocupau foarte mult timp. Cumparam mii de produse pentru o campanie de Craciun sau Paste intr-un timp foarte scurt si intotdeauna cu mare presiune pe pret si calitate. Asadar relatia cu furnizorii era foarte importanta si in acelasi timp consumatoare de energie si resurse”, povesteste ea.

Citiți articolul integral pe wall-street.ro