Testimoniale de la lectori invitați din mediul de afaceri
Executive MBA Româno-Canadian de la Bucharest Business School, ASE
Acum, mai mult ca oricând, mediul de business e dominat de incertitudine, iar managerii şi antreprenorii au nevoie să se concentreze pe operaţiunile pe termen scurt şi pe regândirea activităţii, fără să piardă din vedere viziunea şi creşterea pe termen lung. Transformarea digitală a organizațiilor, interesul crescut pentru sustenabilitate și criteriile ESG, globalizarea piețelor și estomparea granițelor dintre industrii/domenii de activitate, toate acestea îi determină pe managerii care vor să rămână competitivi să iasă din zona lor de confort și să urmeze un program international de tip executive MBA.
“Misiunea noastră la Bittnet nu e doar despre a vinde o tehnologie, ci de a creşte cumva campioni în tehnologie, fie că sunt companii româneşti pe care să le facem mai deştepte, mai agile, mai capabile să se lupte cu jucători internaţionali, fie că vorbim de oameni care să fie nişte oameni de valoare în tehnologie şi să poată să aibă un loc de muncă cu mai multă valoare.
Pariul nostru şi al grupului Bittnet, în formula în care suntem astăzi, este de a accelera călătoria digitală a României.
Nu căutăm angajaţi ideali, căutăm angajaţi potriviţi culturii noastre, oameni care să aibă mai degrabă abilităţi, să fie autonomi, să fie ageri, să dorească să crească, să evolueze. În ultimii trei ani vedem cum cresc oamenii, vedem cum am profesionalizat şi din rândul colegilor am ridicat manageri.
Următorul pas semnificativ în evoluţia noastră va fi să exportăm tot know-how-ul pe care l-am acumulat în aceşti ani şi astfel Grupul Bittnet să devină un jucător regional. Ne propunem să fim un motor de export, un motor de creştere pentru întreaga industrie IT din România şi în acelaşi timp să le fim alături cât mai multor companii româneşti care îşi doresc să fie prezente pe pieţe internaţionale.
De câțiva ani sunt lector invitat la cursul de Antreprenoriat și Leadership, în cadrul programului Executive MBA Româno-Canadian. Consider că povestea antreprenorială a grupului Bittnet poate fi o inspirație pentru cursanți, un bun studiu de caz, un exemplu de companie care a reușit să se dezvolte, să scaleze și să se transforme într-un grup, atât datorită utilizării instrumentelor financiare oferite de piața de capital, pentru a realiza strategia de M&A propusă, cât și datorită atragerii de capital uman valoros și creării unei culturi organizaționale specifice.”
Mihai Logofătu, doctor în management, co-fondator și CEO al Bittnet Group, prima companie de IT listată la Bursa de Valori București
“De mai mulți ani sunt profesor invitat la cursul World of General Management and Strategic Management din cadrul programului Executive MBA Româno-Canadian, program care contribuie activ la dezvoltarea personală și profesională a managerilor și antreprenorilor din România.
Îmi place foarte mult mediul stimulant de dezbateri, schimbul activ de idei și soluții, atitudinea de învățare continuă, energia și entuziasmul participanților.
De ce este acum momentul potrivit să investești timp și resurse financiare într-un program de Executive MBA? Pentru că perioadele de schimbări accelerate sunt foarte propice proiectelor ambiţioase şi reinventării, iar un program de „executive education” este un astfel de proiect ambiţios şi valoros, deschizător de noi posibilităţi.”
Dan George Ștefan, co-fondator, Autonom Group
“Anul trecut am primit invitația de contribui la cursul de Managementul Resurselor Umane în cadrul programului Executive MBA Româno-Canadian, care se adresează managerilor și antreprenorilor care urmăresc dezvoltarea personală și profesională.
Experiența a fost una pozitivă și motivantă, cohorta a fost foarte eterogenă, din punct de vedere al background-ului academic al participanților si al industriilor din care provin, iar atmosfera de lucru a fost intensă, participativă, atât datorită colaborării între participanți, dar și a existenței unui mediu de lucru și de învățare competitiv”.
Diana Rosetka, Chief People & Culture Officer, Bittnet Group
Cu o istorie de 30 ani, programul Executive MBA Româno-Canadian este un program academic cu dublă diplomă, organizat de Academia de Studii Economice din București, prin intermediul facultății Bucharest Business School, și derulat în parteneriat cu Universitatea din Quebec la Montreal (UQAM), facultatea ESG (Ecole des Sciences de la Gestion).
Programul are una din cele mai mari comunități de absolvenți de MBA din România (peste 1000 persoane), iar UQAM derulează la nivel global programe similare de Executive MBA în alte 10 țări din Europa, Asia, America de Nord și de Sud, Africa, având o comunitate globală de peste 12500 absolvenți.
Programul Executive MBA Româno-Canadian se adresează celor care au minimum 4 ani experiență în poziții de management, dețin o diplomă de licență, au un nivel de Engleză peste mediu și doresc să avanseze în carieră la nivelul următor. Vârsta medie a cursanților în cadrul programului este 38 ani și este astfel soluția potrivită atât pentru pentru managerii de top cât și pentru cei care se pregătesc de pozițiile de tip C-level.
Programul durează 2 ani / 4 semestre, include 15 materii / module, în limba engleză – fiecare materie/modul se desfășoară pe parcursul a două weekenduri, unul față în față (în campus) și unul online; jumătate dintre module sunt predate de către profesori canadieni de la UQAM, iar cealaltă jumătate de profesori români de la ASE. Unul dintre module are loc în Canada, la Montreal, în ultimul semestru din anul al doilea.
În prezent, programul se derulează în format blended learning, cursurile desfășurându-se în weekend, față în față (aproximativ 70%) și online (aproximativ 30%).
Costul total al programului este 15000 Euro pentru cei 2 ani, plata se realizeaza în 4 rate, câte una pentru fiecare semestru. Costul deplasării la Montreal (avion și cazare) este de aproximativ 10% din valoarea costului total și este deja inclus.
Informații înscriere
Înscrierea continuă până pe 20 septembrie și presupune două etape: alcătuirea unui dosar cu acte, respectiv un interviu individual cu o comisie (interviurile au loc în lunile iulie și septembrie).
Pentru informații legate de program, accesați website-ul sau pagina de Linkedin sau cereți mai multe informații la office@canadian-mba.ro!