Pandemia ne-a învățat că echipele de marketing și HR trebuie să lucreze cât pot de mult împreună, pentru a transmite o imagine cât mai corectă în piață. Este important să nu promiți ce nu poți livra. Oamenii au nevoie de o setare de așteptări corectă. Oamenii au nevoie de oameni – înainte de beneficii, înainte de absolut orice, ei au nevoie să se simtă înțeleși, să simtă că au suportul echipei și că nu simt că vorbesc în gol. Am nevoie de acel om la care știu că pot merge cu încredere. Trebuie să găsim o modalitate să găsim o conexiune cu oamenii noștri chiar și online”.

“Este o greșeală să nu îți asculți oamenii. Este extrem de important ca tu, în calitate de organizație, să te uiți la oamenii tăi, la ce își doresc ei, la scopul lor, pentru că, în caz contrar, există riscul de a nu putea să mai lucrăm împreună mai departe. Uneori, realitatea din teren diferă foarte mult de cea pe care tu o ai. Este foarte important să ne conștientizăm problemele. Este o muncă de foarte lungă durată – nu putem schimba percepțiile și cultura foarte repede, de aceea trebuie să depunem un efort susținut. Oamenii au început să se pună pe ei pe primul loc. Cum putem acomoda aceste nevoi în firma noastră?”, a mai spus Daniela Șerban.

La fel de important este să fim și transparenți cu angajații noștri, a intervenit Sergiu Ursan, Country HR, camLine. Aproape că am ajuns în situația în care angajatorii oferă cam aceleași beneficii și pachete salariale, astfel că aici intervine provocarea legată de cum convingem talentele să se alăture misiunii noastre. Cred că Employer Brandingul este abia la început, însă este o oportunitate pentru noi de a aduce și în România partea aceasta prin care construim o relație sănătoasă cu angajații”.

“Cel mai important lucru, încă de la stadiul interviului, ar trebui să fie transparența legată de ce putem oferi din punct de vedere al resurselor, ce variante de dezvoltare au, cu mențiunea că este foarte important să fim realiști și să fim asumați, sinceri. Poate câștigăm un angajat dacă îl păcălim, însă cu timpul acest lucru se va reflecta în piață. Omului trebuie să îi creezi spațiul, locul, pentru a se deschide în fața noastră și pentru a-și putea exprima emoțiile, frustrările, bucuriile pe care le are”, a conchis Sergiu Ursan.

În luna octombrie, BusinessMark a organizat la Iași prima ediție a „MAGNETICO. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices”, eveniment în cadrul căruia specialiști în resurse umane au vorbit despre provocările cu care se confruntă în atragerea de noi talente, compatibile cu valorile organizației. Cei care nu au ajuns la eveniment pot solicita înregistrarea conferinței pe site-ul BusinessMark, în secțiunea On Demand.

MAGNETICO Iași este un eveniment organizat de BusinessMark. Platformele Oameni și Companii – GlobalManager.ro, GlobalHRManager.ro, Administratie.ro și EventsOnline.ro – sunt parteneri de comunicare ai evenimentelor BusinessMark.