Cristina Mancaș este noul HR Business Partner Schneider Electric România

Mancas_CristinaMiriana Matei, HR Business Partner Schneider Electric România şi Republica Moldova, va prelua o funcție globală în cadrul Grupului Schneider Electric, cea de Internal Communications Business Partnership Manager. În locul ei a fost numită Cristina Mancaș, profesionist cu peste 15 ani de experiență în HR.

Din noua sa poziție, Miriana va coordona o echipă de Junior Internal Communications Business Partners si va contribui la dezvoltarea și implementarea diverselor campanii de comunicare internă în toate ariile organizației – la nivel global sau local, de business sau operațional, în linie cu modelul „One Communication Experience”. Acest model presupune oferirea unei experiențe de comunicare identice fiecărui angajat al grupului, în orice locație s-ar afla. Miriana îi va raporta direct Simonei Radu, Business Partnership Hub Director, și va continua să-și desfășoare activitatea în biroul din București.

Miriana Matei a ocupat poziția de HR Business Partner în cadrul Schneider Electric România și Republica Moldova începând din anul 2010, perioadă în care a obținut performanțe notabile precum înființarea și integrarea unui hub regional de suport clienți care a generat creșterea numărului de angajați cu 60%, dezvoltarea unei oferte de 51 de beneficii pentru angajații companiei şi atingerea unui grad de retenție a angajaţilor de peste 92%.

“Miriana lasă în urmă o moștenire puternică, șase ani în care a inspirat transformarea organizaţiei locale într-o echipă performantă şi sustenabilă. Îi mulțumim pentru aceste rezultate și îi urăm succes în noua misiune din cadrul grupului! De asemenea, îi urăm bun venit Cristinei, un profesionist foarte apreciat în industria de HR, care sunt convinsă că va continua cu succes performanțele echipei de resurse umane și că va susține compania în îndeplinirea celor mai ambițioase obiective”, a declarat Florentina Totth, Preşedinte Schneider Electric România şi Republica Moldova.

Înainte de a se alătura echipei Schneider Electric, Cristina Mancaș a acumulat o experiență vastă în livrarea de soluții de HR eficiente și de înaltă calitate în industrii precum petrol și gaze şi finanțe – bănci. Astfel, în perioada 2013-2015, Cristina a ocupat funcția de Head of Recruitment and Expatriate Services în cadrul companiei OMV Petrom, unde a coordonat activitatea de recrutare pentru OMV Petrom, precum și programul de mobilitate internațională pentru expatriații din 17 țări ale grupului OMV. Anterior, a fost HR Project Manager pentru ING Bank (2011-2013) și a activat timp de 11 ani în cadrul Citibank, ca HR Generalist & Training Coordinator (2000-2004) și Senior HR Business Partner (2004-2011).

Din noua poziție, Cristina va fi responsabilă de creionarea și implementarea strategiei de resurse umane a Schneider Electric România și va raporta către Directorul de resurse umane al regiunii Europa de Sud Est, Maria Dima. Principala ei misiune va fi aceea de a contribui la atingerea obiectivelor de business prin acțiuni concrete orientate către creșterea nivelul de dedicare al angajaților, fiind responsabilă de cei 259 de angajaţi ai companiei din România și Republica Moldova.