Cristian Stancu, Manager, Remarks Studio: Perioada pandemiei a fost ca de sărbători, mai că imi venea să cumpăr brad

Impactul pozitiv al familiei reunite a contribuit la diminuarea efectelor negative ale acestei perioade, potrivit lui Cristian Stancu, Manager, Remarks Studio.

”Pentru mine, cel puțin, perioada pandemiei a fost ca una de sărbători, mai că imi venea să cumpăr brad. Singurele perioade când familia se reunește – unii dintre copii fiind la internat, la studii”, a explicat Stancu, într-un interviu pentru marketingmanager.ro.

”Faptul că atât comunicarea, cât și meetingurile sau eventualele prezentări cu clienții s-au diminuat, în acea perioadă, ne-a permis să ne concentrăm mai mult pe proiectele existente, să lucrăm mai relaxat și sper că rezultatele muncii noastre asupra brandurilor lor să se vadă în viitorul nu prea îndepărtat. Cu alte cuvinte, mai puțin și mai bun”, a spus antreprenorul.

 

Citiți interviul integral pe platforma specializată MarketingManager.ro