Începând cu data de 5 mai 2021, CRH Ciment România devine ROMCIM, o companie CRH.

ROMCIM este un brand românesc, cu o istorie de peste 30 de ani în industria locală a construcțiilor. Schimbarea de nume anunțată astăzi este în concordanță cu strategia CRH de a avea nume locale puternice, de încredere, pentru operațiunile din piețele unde compania activează, susținute de puterea și de experiența unui grup lider la nivel global.

„ROMCIM este un brand iconic în industria construcțiilor din România și care înseamnă «acasă» pentru generații întregi de constructori, angajați și pentru comunitățile în care suntem prezenți. ROMCIM se regăsește în ADN-ul companiei noastre și reprezintă o bază solidă pentru contribuția sustenabilă pe care vrem să o avem la construirea caselor și conectarea orașelor din România. Parte a grupului CRH, ROMCIM este îmbinarea perfectă dintre încrederea câștigată ca furnizor local și expertiza internațională a Grupului CRH în domeniul materialelor de construcții.”, a declarat Guillaume Cavalier, Managing Director ROMCIM.

Această schimbare reprezintă un bun prilej de a reafirma angajamentul ROMCIM în privința dezvoltării sustenabile. Misiunea ROMCIM este încorporată în sloganul „Contează ce lăsăm în urmă!”, iar noua identitate corporativă reflectă ambiția de a crește și de a construi durabil, de a consolida parteneriatele locale și de a aduce inovații în gama de produse.

În luna martie, compania a adăugat două noi produse în portofoliu. Romcim Durabil este un ciment ecologic, cu durabilitate ridicată în medii specifice (saline, chimice sau zootehnice). Soilstab este o soluție modernă și eficientă pentru stabilizarea straturilor suport pentru drumuri de acces în șantiere, proiecte greu accesibile, pavele.

ROMCIM a lansat și Multibat ExtraADEZIV, o gamă de 6 adezivi, care reprezintă o soluție modernă și rapidă, pentru aplicații specifice. Familia de produse Romcim și Multibat oferă acum întreaga gamă de soluții necesare construirii unei case

ROMCIM continuă să investească pentru a oferi o experiență de colaborare cât mai bună clienților, iar cele mai recente proiecte au vizat digitalizarea și modernizarea serviciilor de livrare, care vin să răspundă dezvoltării rapide pe care o cunosc diferitele regiuni ale țării. În luna ianuarie 2021 a fost implementată o soluție digitală adaptată pentru desktop și mobil, dezvoltată exclusiv pentru clienții din România, pe baza feedback-ului lor, care permite urmărirea în timp real a datelor tranzacționale, inclusiv a statusului comenzilor plasate.