Cosmetic Plant lansează o nouă gamă şi mizează pe creşterea vânzărilor

cosmeticplant-crema-anti-celulitaCosmetic Plant, producător de produse cosmetice, anunţă lansarea unei noi game de produse pe bază de miere şi lăptişor de matcă şi mizează, în acest fel, pe creşterea vânzărilor.

“Suntem permanent în căutarea de noi ingrediente pe baza cărora să dezvoltăm produse inovative pentru a veni în întâmpinarea preferințelor diferite ale clientelei noastre. Dacă până acum produsele noastre se adresau cu prioritate clientelei mature, noua gamă vizează un segment de vârstă foarte larg, de la 20 la 70 de ani”, a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.

Susana Laszlo afirmă că, până la finele anului, Cosmetic Plant va raporta un business mai mare cu circa 20% comparativ cu 2014, iar lansarea noii game va avea o contribuţie importantă în atingerea acestei estimări. Potrivit acesteia, decizia de lansare a unei astfel de game a fost luată ca urmare a interesului foarte mare observat în rândul clientelor pentru cele două ingrediente alese. Procesul de dezvoltare a reţetei şi testare a durat cca. un an, iar în acest moment produsele au ajuns deja pe rafturile din rețelele Auchan, Cora – România Hypermarche, diverse farmacii și magazine naturiste din țară.

“Beneficiile pe care mierea şi lăptişorul de matcă le au asupra tenului sunt foarte bine cunoscute de către majoritatea femeilor, preţurile produselor sunt accesibile, cuprinse între 9,5 şi 14,5 lei, iar ambalajele foarte atrăgătoare. Toate aceste suntem siguri că vor contribui la succesul acestei game”, a mai declarat reprezentanta companiei.