Cosmetic Plant anticipează că noile produse anticelulită vor aduce 8% din vânzările companiei în acest an

cosmeticplant-crema-anti-celulitaCosmetic Plant, unul dintre cei mai cunoscuţi producători autohtoni de cosmetice, a extins gama anticelulită cu şase noi produse şi anticipează că acestea vor aduce 8% din vânzările totale în acest an, faţă de 4% în 2014.

“Gama Anticelulită conţinea până în acest moment două produse. Fiind vorba de o gamă cu un potenţial de creştere foarte mare din punct de vedere al vânzărilor, am luat decizia de a o extinde. Astfel, în acest moment, gama anticelulită cuprinde Crema anticelulită cu extract de gălbenele, existentă în portofoliu din 1999, şi şase noi produse ce au la bază ingrediente active naturale precum algele marine, cafeaua verde, ardeiul iute, cafeina şi ceaiul verde. În plus, noile produse au la bază formule moderne, fără parabeni”, arată Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.

Aceasta a subliniat, de asemenea, că decizia de lansa noile produse şi de a extinde Gama Anticelulită are la bază dorinţa companiei de a oferi cât mai multe soluţii clientelor, adaptate cerinţelor actuale. “Celulita este o problemă de maximă actualitate şi constituie o preocupare pentru un număr tot mai mare de persoane de sex feminin. Opt din zece femei prezintă celulită, indiferent de greutatea pe care o au. Prin urmare, am considerat că este necesar să ne extindem gama produselor anticelulită, astfel încât să putem oferi soluţii cât mai potrivite şi mai personalizate pentru clientele noastre. Astfel, am regândit oferta noastră, care acum include 7 produse anticelulită, cu texturi şi ingrediente diferite în funcţie de nevoile româncelor afectate de această problemă în continuă expansiune. Noua gamă va aduce circa 8% din afacerile companiei”, a explicat reprezentanta companiei.

Cosmetic Plant a raportat în 2014 o cifră de afaceri de 7,5 milioane de lei, în creştere cu 6% faţă de anul precedent, iar pentru 2015 este estimat un avans cu aproximativ 10%.

Potrivit datelor companiei, peste 80% dintre femei sunt afectate de celulită, cauzele fiind multiple – predispoziţia genetică, activitatea fizică redusă, aportul caloric mărit sau redus calitativ. Pentru a reduce apariţia acesteia trebuie acţionat global, iar prin lansarea acestei game, Cosmetic Plant propune o serie de produse adaptate mai multor cerinţe.

Noua Gamă Anticelulită a Cosmetic Plant include Gel anticelulită intensiv remodelant cu extract de alge marine (200 ml), Cremă anticelulită supleţe & fermitate cu cafeină şi ceai verde (200 ml), Cremă anticelulită bioactivă cu extract de alge marine (200 ml), Cremă anticelulită forte cu extract de cafea verde (200 ml), Cremă anticelulită termoactivă cu extract de ardei iute (200 ml), Ulei anticelulită termoactiv cu extract de ardei iute (200 ml) şi Cremă anticelulită cu extract de gălbenele (500 ml).

“Considerăm că cel mai important atuu al acestor produse este eficacitatea lor, demonstrată prin teste, astfel încât ele într-adevăr au capacitatea de a diminua aspectul celulitei şi vor contribui la reconturarea siluetei”, arată Susana Laszlo.

Produsele au texturi diferite, pentru a întâmpina nevoile persoanelor cu diferite preferinţe. Noua Gamă Anticelulită include creme, gel şi ulei. Un alt element de diferenţiere al acestor produse îl reprezintă ingredientul activ natural pe care îl au la bază – alge marine, cafea verde, ardei iute, cafeină şi ceai verde, toate recunoscute pentru efectul lor anticelulitic.

Cosmetic Plant este unul dintre cei mai cunoscuţi producători de produse cosmetice din România. Este o afacere de familie înfiinţată în 1991 la Cluj-Napoca. Farmacista Ileana Mester, fondatoarea Cosmetic Plant, cu o experienţă de peste 20 de ani în cosmetologie, a crezut în puterea pe care natura o poate conferi ştiinţei şi a mizat pe folosirea ingredientelor naturale în toate produsele sale. Produsele companiei sunt exportate în Grecia, Germania, Marea Britanie, Portugalia, Republica Moldova, Iordania, Liban, Austria şi Ungaria.

Portofoliul Cosmetic Plant include peste 100 de produse împărţite în 13 game sortimentale, grupate în funcţie de ingredientul activ principal (gălbenele, cătină, ulei de măsline, Q10 + ceai verde, ulei de argan etc.) sau de utilizarea produsului (protecţie solară, anticelulită, îngrijirea părului).

Cosmetic Plant este o companie recunoscută la nivel internaţional. Astfel, în ultimii 3 ani, Cosmetic Plant a urcat pe podiumul World Quality Selections, cel mai important concurs internaţional de calitate a produsului din lume organizat de către Monde Selection.

În acest an, Crema antirid de zi BIOLIV ANTIAGING a fost vedeta concursului obţinând International High Quality Trophy (Trofeul Internaţional al Înaltei Calităţi) şi, pentru al treilea an consecutiv (2013, 2014 şi 2015), marele premiu Grand Gold Award. De asemenea, Crema GreenStem antiaging de zi matifiantă a câştigat, la fel ca şi în 2014, distincţia Gold Award. AGERPRES