Nordis Group a anunță numirea lui Corneliu Ghimbășanu, care a lucrat în ultimii 12 ani în celebrul lanț de hoteluri ultra-luxury Aman Resorts, în funcția de General Manager al Hotelului Nordis Mamaia. În același timp, dezvoltatorul a anunțat că a finalizat construirea corpurilor de hotel Nordis Mamaia și se ocupă de ultimele detalii ale amenajării de interior.

„Cu o carieră impresionantă de peste 30 de ani în industria ospitalității, Corneliu Ghimbășanu se întoarce în România motivat să aducă o abordare inedită în turismul de leisure, cu obiectivul principal de a marca începutul unei noi etape în turismul românesc. În prezent, echipa care se ocupă de operarea hotelieră se mărește și pentru a implementa o strategie integrată pe termen lung,de aceea am recrutat un profesionist cu experiență pe nișa pe care dorim să o dezvoltăm. Specializat în managementul hotelier de ultra-lux, Corneliu Ghimbășanu este un profesionist desăvârșit cu viziune, focusat pe experiențele exclusiviste, unde condițiile și serviciile depășesc cele mai înalte așteptări”, au declarat reprezentanții companiei.

În cei 30 de ani de activitate în industria ospitalității, Corneliu Ghimbășanu a activat în resorturi de lux și hoteluri de cinci stele din întreaga lume, în locații precum Turks&Caicos din Caraibe, Maldive, Dubai, Londra, Muntenegru și Miami. În ultimii 12 ani a lucrat în celebrul lanț de hoteluri ultra-luxury Aman Resorts, venind în România de la celebrul hotel Amanyara Providenciales din Turks and Caicos – Caraibe. Aman Resorts operează 34 de hoteluri, resorturi și ansambluri rezidențiale în 20 de țări, din care 15 proprietăți sunt localizate în zone spectaculoase, protejate de UNESCO. În parcursul său profesional, Corneliu Ghimbășanu a coordonat activități și în cadrul Aman Resort – Aman Sveti Stefan, Muntenegru, din poziția de Resort Manager. Anterior, acesta a activat și în celebrele hoteluri Amanruya din Bodrum-Turcia, Amanjena din Maroc, Velassaru Maldive, Jumeirah Carlton Tower Hotel din Londra, precum și Royal Caribbean International din Florida, Statele Unite.

Mă întorc în România pentru că aici sunt rădăcinile mele și iubesc bogățiile naturii, dar mai ales oamenii calzi. Consider că în incursiunea mea profesională am dobândit experiența necesară care îmi dă la acest moment viziunea de a aduce o contribuiție semnificativă în turismul românesc. Ansamblul Nordis Mamaia dispune de facilități multiple de wellbeing, disponibile tot timpul anului: un SPA impresionant, sală de fitness, piscine interioare și exterioare, 12 restaurante și cafenele, sală polivalentă pentru evenimente, ballroom, locuri de joacă, Cinema VIP, centru de beauty, clinică de recuperare medicală, plajă privată, deci avem pârghiile necesare pentru a face Nordis Mamaia să strălucească și ține de noi să ne asigurăm că serviciile oferite vor fi la înălțimea așteptărilor”, a declarat Corneliu Ghimbășanu, General Manager Nordis Mamaia Hotel.

Potrivit reprezentanților Nordis Group, noul General Manager va stabili strategia hotelului Nordis Mamaia și va adapta toate planificările existente pentru o aliniere integrată cu viziunea sa, în acord cu politica și filosofia brandului. În perioada imediat următoare, focusul echipei este pe inaugurarea hotelului.

Îmi propun să dezvolt o echipă de profesioniști pasionați, care să îmbrățișeze viziunea spre perfomanță și angajament pentru calitate și ospitalitate. Pentru a putea oferi servicii de calitate trebuie să avem focus pe oameni și conexiunile dintre oameni. Consider că factorul cheie al succesului în turismul de leisure stă într-un mediu de lucru motivant și inspirațional, în care fiecare membru să-și poată dezvolta la maximum abilitățile și să se identifice cu misiunea Nordis, de a oferi experiențe unice și memorabile. Vreau ca politica serviciilor Nordis Mamaia să fie caracterizată drept artă în a lucra cu și pentru oameni”, a precizat Corneliu Ghimbășanu.