Corina Otrocol, Marketing Manager, Ferratum România: Îmi doresc ca pandemia să nu fi stins apetitul companiilor pentru investirea în sport

Promovează servicii financiare, însă marea ei pasiune este marketingul sportiv. Este povestea Corinei Otrocol, Marketing Manager, Ferratum România, după cum a prezentat-o ea însăși, într-un interviu pentru MarketingManager.ro.

”Am hotărât să comunicăm prin valorile sportului (putere, dinamism, fairplay, sănătate, etc.)  și vrem să accentuăm în planurile strategice pe termen lung investiția în partea sportivă, însă momentan, perioada aceasta interminabilă de pandemie ne-a dat bătăi de cap. În momentul de față, planează destul de multe incertitudini: Cât va supraviețui din sportul românesc în contextul actual? A reprezentat această perioadă un declick al responsabililor de marketing din cadrul cluburilor? Vor continua companiile să susțină sportul? Personal, îmi doresc ca această pandemie să nu fi stins apetitul acestora pentru investirea în sport. Ar fi păcat”, a spus Otrocol.

 

Citiți articolul integral pe platforma specializată MarketingManager.ro