Promovează servicii financiare, însă marea ei pasiune este marketingul sportiv. Este povestea Corinei Otrocol, Marketing Manager, Ferratum România, după cum a prezentat-o ea însăși, într-un interviu pentru MarketingManager.ro.

”Am hotărât să comunicăm prin valorile sportului (putere, dinamism, fairplay, sănătate, etc.)  și vrem să accentuăm în planurile strategice pe termen lung investiția în partea sportivă, însă momentan, perioada aceasta interminabilă de pandemie ne-a dat bătăi de cap. În momentul de față, planează destul de multe incertitudini: Cât va supraviețui din sportul românesc în contextul actual? A reprezentat această perioadă un declick al responsabililor de marketing din cadrul cluburilor? Vor continua companiile să susțină sportul? Personal, îmi doresc ca această pandemie să nu fi stins apetitul acestora pentru investirea în sport. Ar fi păcat”, a spus Otrocol.

La agenție, ca în liceu

Aceasta a mai povestit că s-a alăturat mediului digital acum mai bine de 13 ani și i-a plăcut să îl descopere pas cu pas, mai întâi, din perspectiva omului din agenție: ”Nu cred că ai vreo perioadă de relaș, însă, după toată nebunia aferentă demarării și implementării unei campanii, există momentul acela de satisfacție imensă și intensă, când culegi roadele și îți dai seama că ai reușit. În agenție este la fel ca în liceu: aici îți creezi prietenii pe viață. Ulterior, mi-am dorit să trec de la etapa Ce vrea clientul? la Eu sunt clientul. Și așa a început aventura mea în cadrul Ferratum România.”

Despre sectorul financiar

”Sectorul financiar nu este cel mai ușor de înțeles, IFN-urile cu atât mai puțin, și aici vorbesc din perspectiva consumatorului. În timp ce băncile, în general, tind să ofere un set de servicii financiare ca parte a unui pachet clar configurat, IFN-urile desfac aceste oferte și își adaptează serviciile pentru a răspunde nevoilor clientului. Prin urmare, persoanele care nu pot găsi ajutor la bancă, îl pot găsi la un IFN. Însă, percepția consumatorului despre IFN-uri reprezintă o discuție mult mai amplă”, a mai spus Otrocol.

Proiecte de suflet

Marketingul sportiv, marea pasiune: ”Deși poate părea ciudat, în momentul de față, promovez serviciile financiare, însă marea mea pasiune este dedicată marketingului sportiv. Am căutat, totuși, să pot îmbina cele două arii de interese și, astfel, au luat naștere două dintre proiectele mele de suflet: sponsorizarea echipei de volei CSA Steaua București, pentru doi ani la rând, și parteneriatul cu Leii București, început prin sponsorizarea Campionatului Masculin de baschet U15, de anul trecut. În plus, la finalul lui 2019, Ferratum Group a fost sponsorul Campionatului Mondial de Rallycross (WRX), iar în cadrul celei de-a patra etape de la București a Campionatului Național de Super Rally, Dani Oțil a acceptat provocarea noastră și a pilotat noul model Ford Fiesta electRX, complet electric.”

”Revenind la ceea ce afirmam că reprezintă proiectele mele de suflet, am hotărât să facem acest pas din mai multe motive, unul dintre ele fiind datorat pasiunii pentru sport și dorinței de a investi în acesta. Din păcate, pe cât este de frumoasă această lume a sportului și pe cât te modelează ca om, pe atât este de tristă, când vine vorba de felul în care sunt tratați sportivii și gestionate bugetele. Greșeala vine, însă, din toate cele trei direcții impactate: a companiilor (care ar trebui să aibă un rol mai activ și să cunoască toate avantajele pe care i le poate aduce sponsorizarea, dar și alegerea unei direcții care reprezintă audiența targetată), a cluburilor (cărora le lipsește capacitatea reprezentanților de marketing de a vinde produsul către sponsori și de a le livra acestora beneficiile promise) și a legislației în privința sponsorizării”, a continuat reprezentanta Ferratum România.

 De ce sponsorizarea în sport

”Pe lângă factorul emoțional, există și partea rațională ce a stat la baza acestei decizii. Lumea sportului este plină de pasiune, unde fanul este 100% alături de echipă, deci o companie ce ajută echipa favorită, câștigă capital de imagine pentru acel fan. Evident, vorbim despre campanii de awareness menite să poziționeze brandul în mintea potențialilor clienți ce, ulterior, vor alege în asociere cu brand-ul și beneficiile reputaționale ale acestuia (ex. sponsor al echipei de volei CSA Steaua). Și nu în ultimul rând, o parte din bugetul de sponsorizare poate fi dedusă din impozitul pe profit, deci vorbim despre o situație win-win”, a mai arătat Otrocol.

 

Despre Ferratum Group:

Ferratum Group este un furnizor internațional de servicii bancare mobile și de credite on-line, destinate persoanelor fizice și întreprinderilor mici, distribuite și gestionate pe dispozitive mobile. Fondat în anul 2005 în Helsinki, Finlanda, Ferratum s-a extins rapid în peste 20 de țări din Europa, Africa, America de Sud și de Nord și regiunea Asia-Pacific.

Ca pionier în tehnologia serviciilor financiare mobile, Ferratum se află în prim-planul revoluției bancare digitale. Serviciul de Mobile Bank, lansat în anul 2016, este o platformă inovatoare, care oferă o gamă largă de servicii bancare, inclusiv plăți și transferuri digitale în timp real, într-o singură aplicație. În prezent, este disponibilă în cinci piețe europene. Ferratum are un portofoliu de aproximativ 680.000 de clienți activi, care au un cont deschis, în cadrul Mobile Bank sau un împrumut luat în ultimele 12 luni (ultima actualizare: 31 martie 2020).

Grupul Ferratum este listat în Prime-Standard la Bursa de Valori din Frankfurt, sub simbolul “FRU”. Pentru mai multe informații, puteți vizita www.ferratumgroup.com.