Neuromarketingul folosește cunoștințele din cercetarea creierului și psihologia pentru a analiza modul în care clienții iau decizii. Scopul este să înțelegem cum gândesc oamenii, cum reacționează la reclame și conținuturi și ce putem face în marketing pentru a transmite informații cât mai relevante.

Utilizarea tehnologiilor medicale, cum ar fi imagistica prin rezonanță magnetică funcțională (RMN), ajută la studierea răspunsurile creierului la stimulii de marketing. Cercetătorii folosesc RMN pentru a măsura schimbările de activitate în părți ale creierului pentru a afla de ce consumatorii iau deciziile pe care le iau și ce parte a creierului le spune să o facă.

Invitata ediției, dr. Ana Iorga, vine să ne împărtășească mai multe despre implicațiile neuroștiinței în marketing, despre platforma BuyerBrain, dar și despre experiența și traseul ei în domeniul marketingului.

Mai multe despre aceste subiecte și nu numai vom discuta cu Ana joi, 23 septembrie, începând cu ora 16.00.

Întâlnirea se va desfășura pe platforma ZOOM și va fi distribuită Live pe pagina de Facebook MarketingManager. Participarea este gratuită pentru specialiștii MarCom, pe baza înregistrării prin formularul de confirmare: https://www.marketingmanager.ro/formular-de-inregistrare-neuromarketing-stiinta-comportamentului-consumatorului/

Comunitatea OSC – MarketingManager  este dedicată specialiștilor MarCom din diverse domenii de activitate. Aceasta este o comunitate Oameni și Companii. Oameni și Companii – OSC – este un ecosistem avansat de marketing care integreaza peste 100 comunitati business si profesionale si 35 de platforme digitale proprii asociate acestor comunitati. Toate comunitatile OSC: aici. Toate platformele OSC: aici. Portofoliul OSC: aici.