Brandingul este procesul de a da un sens unei anumite organizații, companii, produse sau servicii – reprezintă strategia prin care companiile ajung la consumatori.

Un brand este mai mult decât un logo sau o siglă. Este tot ceea ce sigla respectivă generează în mintea noastră. Dar este și despre cee ace ne face să ne simțim și despre atitudinile și comportamentele pe care ni le declansează. Atunci când percepțiile generate de un brand în mintea potențilalor clienți sunt aliniate și pozitive, brandul este puternic și generează preferință de cumpărare. Când aceste percepții sunt neclare sau difuze brandul are de suferit.

Aceasta este definiția brandului pentru Mihaela Mureșan, Marketing Strategist & Brand Architect, trainer, mentor, Business Consultant și Owner Brand Essence și invitata ediției întâlnirii comunității OSC-MarketingManager.

În cadrul ediției din data de 4 noiembrie, te invităm să iei parte la discuții despre legătura dintre strategia de business și strategia de marketing, care sunt cele mai întâlnite greșeli atunci când conturăm o strategie și ce ar trebui să luăm în considerare atunci când dorim să ne promovăm brandul/afacerea.

Mai multe despre aceste subiecte și nu numai vom discuta cu Mihaela joi, 4 noiembrie, începând cu ora 16.00.

Întâlnirea se va desfășura pe platforma ZOOM și va fi distribuită Live pe pagina de Facebook MarketingManager. Participarea este gratuită pentru specialiștii MarCom, pe baza înregistrării prin formularul de confirmare: https://www.marketingmanager.ro/formular-de-inregistrare-intalnirea-comunitatii-osc-marketingmanager-4-noiembrie/

Comunitatea OSC – MarketingManager  este dedicată specialiștilor MarCom din diverse domenii de activitate. Aceasta este o comunitate Oameni și Companii. Oameni și Companii – OSC – este un ecosistem avansat de marketing care integreaza peste 120 comunitati business si profesionale si 36 de platforme digitale proprii asociate acestor comunitati. Toate comunitatile OSC: aici. Toate platformele OSC: aici. Portofoliul OSC: aici.