Comportamentul consumatorilor se schimbă; cum adaptați marketingul?

COVID-19 a fost atât de intens, iar recuperarea nu va fi instantanee. Americanii sunt cunoscuți pentru nerăbdarea lor, dar virusul a obligat pe toată lumea sa încetinească și să-și schimbe obiceiurile. Neîncrederea în carantinarea în casele noastre s-a transformat în teama de a le părăsi. În cele din urmă, însă, neliniștea s-a transformat în dorința de “revenire la normal”. Dar cazurile în creștere din statele care s-au redeschis servesc ca memento al faptului că normalitatea poate fi diferită o vreme. Și asta îi forțează pe marketeri să-și reconsidere prioritățile nu doar pentru lunile următoare, ci și pentru 2021.

Pandemia a schimbat multe obiceiuri. Pe lângă munca, școlarizarea și evenimentele de acasă, peste jumătate din consumatori (61%) au declarat că au identificat noi modalități de a-și face cumpărăturile, potrivit studiului 2020 Cotton Incorporated Coronavirus Response Survey. De exemplu, 26% au încercat să facă pentru prima dată comenzi online cu ridicare din magazin. 15% au încercat recomandări de produse pe baza obiceiurilor lor de navigare și cumpărare. În plus, 44% dintre cumpărători au declarat că fac cumpărături online mai mult decât înainte de COVID-19.

 

Citiți articolul integral pe platforma specializată MarketingManager.ro