Gigantul francez din domeniul publicității Publicis Groupe a cumpărat compania românească Tremend, unul dintre cei mai importanți jucători independenți din domeniul ingineriei software din regiune.
Tremend a fost înființată în 2005 de antreprenorii Ioan Cocan și Marius Hanganu și furnizează soluții software și servicii de consultanță. Compania a raportat, în 2020, afaceri de peste 100 de milioane de lei (circa 21 milioane euro). Pentru 2021, compania estimează afaceri de circa 30 de milioane de euro. Tremend are clienți în 20 de țări de pe 4 continente și circa 700 de proiecte lansate în sectoare precum finanțe, bănci, telecom, auto, retail și servicii medicale, fiind unul dintre cei mai puternici jucători în industria IT europeană.
Printre clienții companiei se numără Comisia Europeană, Orange, ING, Metropolitan Life, London College sau Carrefour. Tremend are două sedii în România, în București și în Brașov, cât și birouri în Atlanta (Statele Unite), Bruxelles (Belgia), Londra (UK), Luxembourg.

„Suntem impresionați de viziunea echipei Tremend, de nivelul abilităților de capacitățile sale în jurul metodologiei Agile și de expertiza sa profundă. Alăturare Tremend la Publicis Sapient este o extindere puternică a modelului nostru global de livrare distribuită și ne așteptăm să creștem rapid numărul de angajați la 2.500 de oameni până în 2025, precum și amprenta noastră geografică în regiune”, a spus Nigel Vaz, CEO Publicis Sapient.

Publicis este a treia mare agenție de publicitate din lume, cu venituri anuale de aproape 11 miliarde de euro și circa 80.000 de angajați. Tremend va deveni noul centrul global al Publicis Sapient, divizia de consultanță pentru transformarea digitală a companiilor În primăvara anului 2019, gigantul francez a preluat Epsilon, divizia de servicii de marketing a companiei americane Alliance Data Systems, pentru 4,4 miliarde de dolari, cea mai mare achiziție a Publicis.