shopping-city-sibiuShopping City Sibiu va intra în 2017 într-un proces amplu de modernizare și extindere. Galeria comercială urmează să fie reconfigurată prin construirea unui nou nivel, pe o suprafață de aproximativ 11.000 de metri pătrați, care va include 50 de noi spații de cumpărături, cât și o nouă zonă de divertisment și food court.

Astfel, la finalizarea procesului de reconfigurare, Shopping City Sibiu va acoperi o suprafață totală de aproximativ 90.000 de metri pătrați, devenind cel mai mare centru comercial, nu numai din regiune, ci și din întreaga țară. Modernizarea va viza o suprafață de peste 40.000 de metri pătrați, modificările planificate urmând să transforme complet aspectul actualului centru comercial, atât prin adăugarea noului nivel, cât și prin modificarea designului.

Achiziționat de NEPI în prima parte a acestui an, Shopping City Sibiu, care a decis ca de la anul să demareze lucrările de modernizare. După finalizarea proiectului de reconfigurare a centrului, ce va presupune o investiție de aproximativ 20 de milioane de euro, Shopping City Sibiu va deveni cea mai modernă și inovatoare destinație pentru petrecerea timpului liber și de cumpărături din regiune, o destinație capabilă să rivalizeze nu doar cu centre din România, dar și din afara țării.

Anul acesta NEPI a finalizat proiectele de retail din Timișoara, Constanța și Piatra-Neamț, iar pe parcursul anului următor vin la rând Shopping City Sibiu, plus mallurile din Galați și Râmnicu Vâlcea.

Cu o suprafaţă totală de închiriat de 79,100 mp, în prezent, Shopping City Sibiu este cel de-al treilea parc de profil din România şi cea mai importantă zonă comercială din oraş, atât ca dimensiune, cât şi ca mix al retailerilor ancoră: două hypermarket-uri Auchan şi respectiv, Carrefour, Mobexpert, Leroy Merlin, Altex, Flanco, Decathlon, Hervis, C&A, H&M, New Yorker, Deichmann, Humanic, DM, Takko.