Specializată în ample proiecte de regenerare urbană, compania IULIUS şi-a diversificat portofoliul şi a inaugurat pe 14 iulie Family Market Miroslava, primul său proiect de retail de proximitate, lansat ca răspuns la nevoile comunităţilor în expansiune din zona metropolitană a Iaşului. Family Market a fost realizat în parteneriat cu Primăria Miroslava, fiind localizat în centrul comunei. Miroslava este una dintre zonele rezidenţiale cu cea mai mare expansiune din judeţul Iași, care, în ultimii ani, a înregistrat şi o dezvoltare economică accelerată.

Family Market Miroslava reprezintă cea mai amplă dezvoltare de retail din comună, realizată în urma unei investiţii în valoare de aproximativ 12 milioane de euro. Proiectul deserveşte un areal comercial compus din cei aproximativ 40.000 de locuitori din comuna Miroslava, la care se adaugă alţi 100.000 de rezidenţi din localităţile învecinate, aflate la mai puţin de 20 de minute distanţă. Din 14 iulie, locuitorii comunei și din împrejurimi au acces facil, în imediata apropiere, la produse şi servicii utile zilnic, care le vor simplifica viaţa şi le vor oferi economie de timp.

”În ultimii 20 de ani, ne-am concentrat pe realizarea de proiecte importante de regenerare urbană, în mari oraşe din România. Astăzi, suntem entuziasmaţi să dezvăluim publicului noul concept IULIUS, care va fi un partener al comunităţilor în expansiune. Comuna Miroslava s-a dezvoltat puternic în ultimii ani, datorită administraţiei locale şi a investiţiilor atrase în zonă, creându-se o comunitate puternică ce are nevoie de servicii de bază, în apropierea casei. Mixul de magazine şi facilităţi, inaugurat astăzi, a fost personalizat pe aşteptările locuitorilor pentru a simplifica și înfrumuseţa viaţa rezidenţilor şi a le oferi mai mult timp de calitate alături de cei dragi, reducând drumurile spre oraş. Totodată, Family Market este o platformă de susţinere şi promovare a antreprenorilor şi producătorilor locali, majoritari în proiect, care vor oferi produse autohtone, de calitate”, a declarat Radu Pârlea, managerul Family Market.

Family Market Miroslava, un format parter și etaj, are o suprafaţă închiriabilă de aproximativ 7.000 mp şi propune un mix variat de servicii, majoritatea ale întreprinzătorilor şi producătorilor naţionali şi locali, precum: supermarket, băcănie, carmangerie, patiserie & pizzerie, restaurant, cofetărie, farmacie, fashion și produse pentru casă, librărie, coafor, curățătorie, pet shop, coffee shop etc.

Ancora Family Market este retailerul Auchan România, partener al IULIUS în proiectele de retail, care la Miroslava propune un nou format de supermarket, de peste 2.000 mp, cu preţuri mici zilnic, servicii unice şi produse mereu proaspete. Clienţii vor putea accesa atât produse proprii, marca Auchan, branduri românești şi internaţionale, alimentare și non-alimentare, dar şi produse de la furnizori și producători locali. În plus, membrii MyCLUB Auchan vor beneficia de promoții exclusive în baza cardului de fidelitate.

În premieră pentru Iaşi, în Family Market Miroslava a fost inaugurat primul magazin al brandului Sinsay, parte a grupului LPP din Polonia, un concept nou de magazin, pe o suprafaţă de 1.000 mp, care oferă îmbrăcăminte şi accesorii pentru femei, copii şi bărbaţi, precum şi articole pentru casă şi produse de înfrumuseţare.

Family Market înseamnă şi relaxare în aer liber, în primul parc amenajat din comună. Aici au fost plantaţi peste 110 arbori maturi, cu înălţimi mari, aduşi special de la pepiniere din Italia. Printre specii se numără: paltin de munte, arțar roșu, castan, carpen piramidal, fag sângeriu, Ginkgo Biloba, Magnolia Soulangeana, dud alb, corcoduș roșu și tei. Tabloul natural mai include peste 6.000 de arbuşti, gazon special, o fântână arteziană şi alei pietonale. În parc poate fi admirată statuia „Oda Bucuriei”, realizată de artistul Vladlen Babcinețchi, câștigătorul concursului de artă organizat anul trecut de IULIUS, cu ajutorul Uniunii Artiștilor Plastici din România, filiala Iași. „Oda Bucuriei” ilustrează chintesența conceptului Family Market, simbolizând locul unde comunitatea se adună pentru a socializa și pentru a petrece timp de calitate.

Aproximativ 1 milion de euro au fost investiţi în amenajarea parcării şi a infrastructurii, care vor permite accesul facil în proiect. Clienţii au la dispoziţie 137 de locuri de parcare, spaţii pentru biciclete şi două staţii de încărcare pentru maşini electrice. În plus, au fost realizate lucrări de modernizare a infrastructurii, prin lărgirea străzii adiacente și reamenajarea stației de transport în comun din zonă. Family Market Miroslava este şi un angajator relevant în zonă, fiind noul loc de muncă pentru 140 de persoane.