hezi-shayb_ceo-new-kopel-groupCifra de afaceri a companiei New Kopel Group a crescut cu 11% în primele nouă luni ale acestui an, la aproximativ 20,5 milioane de euro, pe fondul creşterii vânzărilor şi a flotei de maşini administrate în sistem de leasing operaţional. Valoarea totală a investiţiilor s-a ridicat la 10 milioane de euro, în timp ce compania şi-a menţinut ritmul creşterii prin cumpărarea a 800 de maşini noi.

“O perioadă plină de acţiune, începând cu diviziile noastre de business şi până la proiectele de comunicare prin care am reuşit să aducem brandul New Kopel Group la un alt nivel, plin de energie. Am investit peste 10 milioane de euro în autoturisme şi în proiecte speciale, formula potrivită pentru a duce business-ul nostru spre şi mai multe realizări în viitor”, a declarat Hezi Shayb, CEO New Kopel Group.

În primele 9 luni ale anului, compania a vândut 70 de maşini pe lună clienţilor persoane fizice, prin divizia de second hand, în timp ce flota administrată în sistem de leasing operaţional a crescut cu peste 20%, de la mai puţin de 2.500, la peste 3.100 de maşini aflate în administrare, raportat la perioada similară a anului 2015.

Totodată, activitatea din showroom-ul Union Motors a crescut cu 40%, iar cea din service, cu 30%. New Kopel Group a reuşit o creştere cu 15% a portofoliului de clienţi, până la 300 de clienţi cât are acum compania. “Cota noastră de piaţă se află într-o creştere continuă. În acest moment, avem 7% în leasing operaţional şi 20% în rent a car”, a mai spus Hezi Shayb, CEO New Kopel Group.