Compania Bramac îşi schimbă denumirea în BMI România

Compania Bramac îşi schimbă denumirea în BMI România

Bramac Sisteme de Învelitori, lider în rândul producătorilor de sisteme complete de acoperişuri plane şi înclinate, şi-a schimbat denumirea în BMI România Sisteme de Învelitori. Aceasta reflectă apartenenţa la BMI Group, cel mai mare producător din Europa de sisteme de acoperişuri plane şi înclinate şi de soluţii complete pentru hidroizolaţii, cu o prezenţă semnificativă atât în Asia, cât şi Africa, conform unui comunicat remis redacţiei.

„Schimbarea denumirii companiei va duce la consolidarea poziţiei BMI România şi a brandurilor din domeniu pe piaţa de învelitori din România şi nu numai. Este o realizare importantă pentru noi, care contribuie la evoluţia firească a companiei. În noua strategie de business ne-am axat şi pe investiţii în digitalizare, pe fondul tendinţelor actuale. Ne-am adaptat din mers şi am creat platforme online care să vină în sprijinul clienţilor noştri. Anul 2021 a fost unul de transformare şi evoluţie pentru BMI România”, a declarat Mircea Dumitru, Country Managing Director BMI Romania.

Având în vedere cererea crescută pentru soluţii care să ofere independenţă energetică (panouri fotovoltaice), în cadrul companiei BMI România a fost înfiinţat un departament care oferă consultanţă tuturor celor interesaţi de panouri solare fotovoltaice şi termice, potrivit sursei citate.

O altă transformare de pe parcursul lui 2021 este investiţia în digitalizare făcută de companie pentru a răspunde atenţiei crescute a consumatorilor faţă de soluţiile tehnologice, tendinţă generată de pandemie. Primul proiect digital nou şi foarte ambiţios a fost aplicaţia mobilă BMI Bramac. Acesta a fost lansată în luna mai 2021, iar, prin acest instrument, BMI România a reuşit să ofere o nouă experienţă digitală clientului final. Călătoria „în lumea acoperişurilor” a fost transformată într-o experienţă vizuală inedită. Aplicaţia permite vizualizarea 3D a produselor BMI Bramac, iar tehnologia AR oferă utilizatorului oportunitatea de a vedea cum va arăta acoperişul casei sale cu ţiglele din portofoliu.

Un alt proiect digital important, dezvoltat în această perioadă, îl reprezintă platforma online academiabmi.ro, concepută pentru arhitecţi, constructori, dezvoltatori. În calitate de lider în industria acoperişurilor, BMI România a schimbat modul în care specialiştii pot accesa informaţiile legate de produs. Această nouă platformă oferă sisteme complete de acoperiş, care combină tehnologia şi produse de înaltă calitate pentru a satisface cele mai exigente cerinţe ale clienţilor.

Şi pentru BMI România, perioada cuprinsă între 2020 – 2021 a fost şi este una plină de provocări. Plecând de la lipsa materiei prime, până la fluctuaţii de preţ neaşteptate. Toate acestea şi-au pus amprenta asupra pieţei construcţiilor, în general. Lanţurile de aprovizionare cu materie primă au fost, de asemenea, afectate şi s-au înregistrat întârzieri. Un aspect greu de ignorat este creşterea neaşteptată a preţurilor la materii prime şi combustibil.

Obiectivul companiei a fost acela de a răspunde prompt cererii crescute venite din piaţă, dar şi acela de a păstra preţurile la un nivel competitiv. Împreună cu partenerii săi (la nivel naţional sunt peste 200 de distribuitori), BMI România a încercat să fie cât mai prezentă în piaţă şi să răspundă nevoilor clienţilor.

„Semnalele din piaţă şi rezultatele înregistrate în cele şapte luni ale acestui an ne transmit că industria este pe un trend ascendent, cu potenţial mare de compensare a pierderilor cauzate de pandemie. Începutul lui 2021 ne-a găsit într-o zonă a expectativei şi a precauţiei. Nu aveam indicii privind noile restricţii impuse de autorităţi pentru a combate răspândirea virusului COVID-19 şi nu ştiam care vor fi condiţiile de muncă. Trimestrele doi şi trei al acestui an au fost caracterizate de optimism şi de un apetit crescut de cumpărare. Previzionăm acelaşi trend şi pentru sfârşitul de an 2021”, a adăugat Mircea Dumitru, Country Managing Director BMI România.