Coca-Cola HBC România, liderul industriei de băuturi din România, lansează prima campanie integrată de employer branding, sub sloganul „Oamenii sunt ingredientul nostru secret”. Comunicarea campaniei de employer branding se concentrează pe promovarea reușitelor și a diversității angajaţilor, ca parte integrantă și indispensabilă a companiei.

„Suntem o familie ambițioasă, care vine în sprijinul membrilor săi – fiecare victorie este a noastră, a tuturor, și se datorează fiecăruia dintre cei peste 1.500 de colegi. Suntem mândri de succesul echipelor noastre, de angajamentele noastre de sustenabilitate și diversitate, și de sprijinul pe care îl oferim comunităților în care trăim și muncim. Campania sărbătorește însăși filosofia Coca-Cola HBC România: fiecare membru al echipei este ingredientul care ne consolidează poziția în piață”, a declarat Mihaela Ioniță, Country HR Manager Coca‑Cola HBC România.

Această campanie pune sub lumina reflectoarelor poveștile angajaților, performanța și implicarea acestora și își propune să descopere noi talente. Campania va fi susținută de proiecte punctuale și o nouă identitate vizuală, pentru a prezenta poveștile angajaților Coca-Cola HBC România.