Cisco a anunțat în cadrul evenimentului online WebexOne o serie de inovații Webex, care vor ajuta organizațiile să comunice mai eficient și să transforme experiența colaborării atât pentru angajați, cât și pentru clienți. WebexOne este prima conferință de colaborare digitală, care reunește lideri de opinie, clienți și parteneri pentru a discuta despre modul în care oamenii și organizațiile vor lucra și colabora în viitor.

De-a lungul timpului, Webex a ajutat angajații să inoveze și să rămână productivi oriunde s-ar afla. Pe perioada pandemiei, Webex a continuat să ajute afacerile să prospere și a devenit o platformă integrantă pentru guverne, care au putut astfel să-și desfășoare activitățile de la distanță, pentru medici, care și-au întâlnit pacienții în condiții de siguranță și pentru profesori, care au predat elevilor de la distanță.

Aceste inovații sunt anunțate în contextul în care companiile din întreaga lume se pregătesc pentru un mediu de lucru „hibrid” –  în care angajații lucrează alternativ de la birou și de la distanță cu o frecvență mai mare – într-o lume post-pandemică. Cisco are o viziune clară a modului în care tehnologia poate ajuta clienții să atingă acest viitor astăzi, și să creeze o lume mai incluzivă pentru toți. Inovațiile anunțate astăzi includ:

Noul Webex

Noul Webex oferă un mediu de lucru securizat, unic, care acoperă toate nevoile de colaborare: apeluri, întâlni și mesagerie într-o singură aplicație care vine cu peste 50 de inovații dintre care amintim:

  • eliminarea zgomotelor de fundal și îmbunătățirea comunicării
  • transcrieri și subtitrări
  • notițe și planificare activități
  • layout-uri video îmbunătățite și Webex Huddle (întâlniri spontane cu un singur clic)
  • o serie de funcționalități AI (Inteligență Artificială) pentru mesagerie și noile funcții de apelare permit utilizatorului să se concentreze pe activitățile care contează cel mai mult
  • Noile funcții de analiză (People Insights, dezvoltat de Webex Graph) oferă informații personalizate și recomandări concrete angajaților, echipelor și organizațiilor.

Cisco a anunțat, de asemenea, funcționalități precum traducere în timp real în nouă limbi, utilizarea de gesturi în cadrul întâlnirilor bazate pe recunoașterea mișcărilor corpului și capabilități de partajare inovative. Aceste funcționalități vor fi disponibile în lunile următoare.

Noi echipamente Webex

O gamă de echipamente noi, care se adaugă la portofoliulul Cisco existent, dotat deja cu funcții de AI, vor oferi experiențe noi, indiferent dacă sunteți acasă sau la birou. Acestea includ:

Webex Desk Camera: dotată cu funcționalități inteligente, cum ar fi recunoaștere facială și indicatori de ocupare a unei încăperi, Webex Desk Camera este ideală atât pentru acasă, cât și la birou. Microfonul poate fi activat și dezactivat printr-un simplu gest – o premieră în industrie, lucru pe care nicio altă cameră USB nu îl poate face.

Webex App Hub

App Hub facilitează găsirea și utilizarea de integrări într-un spațiu de mesagerie Webex, iar în curând acest lucru va fi disponibil pentru utilizatori și într-o întâlnire Webex. Utilizatorii vor putea să adauge cu ușurință aplicații terțe în timp ce se află într-o întâlnire Webex și își pot salva documentele pentru a le urmări ulterior. De asemenea, este ideal pentru managerii IT care vor să facă integrări native la nivelul întregii companii. Disponibil de astăzi, noul Webex App Hub include integrări prestabilite cu Box, Dropbox, Salesforce, ServiceNow, MIRO, Mural, Workplace for Facebook.

Nou în Contact Center: experiențe inteligente pentru clienți
Noul Webex Contact Center oferă beneficii noi pentru organizații, clienți și agenți. Indiferent de dimensiune (chiar și cu cele mai mici centre de contact) organizațiile pot beneficia acum de performanța unui centru de contact în cloud, cu mii de agenți încă din prima zi.