Cinci schimbări în publicitatea social media în timpul COVID-19

Utilizarea sporită a platformelor sociale de către utilizatori în timpul carantinei a condus la o scădere a costurilor de publicitate. Multe industrii au beneficiat de această schimbare bruscă, profitând la maximum de competiția redusă și rentabilitatea mare. Conform studiului Smartly.io, utilizatorii sunt mai deschiși către reclame pe rețelele sociale, în special în țările care au avut regimuri mai stricte de izolare.

Cea mai bună modalitate de a crea reclame eficiente este de a găsi un echilibru între nevoile consumatorilor și cele mai bune practici publicitare. O treime dintre consumatori doresc ca mărcile să partajeze mesajele relevante care sunt utile în timpul pandemiei și după aceasta. Mai mulți consumatori se așteaptă de la mărci să își continue publicitatea. Nu totul este negativ pentru branduri. În ciuda incertitudinii, este încurajator să vedem că, în prezent, consumatorii fac mai multe achiziții prin intermediul rețelelor sociale.

 

Citiți articolul integral pe platforma specializată MarketingManager.ro