Cifra de afaceri Farmec a crescut cu 10% faţă de aceeaşi perioadă din 2014

farmecProducătorul de cosmetice Farmec a încheiat prima jumătate a anului cu o cifră de afaceri de 82,655 milioane lei, obţinând o creştere cu 10% mai mare decât în aceeași perioadă a anului 2014.

“Potrivit studiilor Nielsen (“Calcul realizat pe baza datelor Nielsen din serviciul de retail audit realizat pentru categoriile de îngrijire a feţei, Tratamente pentru păr şi segmentele Detartranţi şi Produse pentru îngrijirea bucătăriei, volum şi valoare vânzări, pentru perioada YTD 2015 (perioade cumulate Jan 15 – Jun 15), pentru piaţa Total România Retail, n.r.), Farmec este numărul unu în categoria produselor pentru îngrijirea feței – cu o cotă de piaţă de 27% (atât în volum, cât şi în valoare), brandul Gerovital ocupând prima poziţie în această categorie, din punct de vedere al vânzărilor valorice. În categoria Tratamente pentru păr, Farmec, este, de asemenea, lider prin brandul Gerovital Plant Tratament, cota procentuală fiind de 30,8% din punct de vedere valoric. În același timp, Farmec ocupă locul întâi, atât pe segmentele detartranţilor, prin gama Triumf, acoperind piaţa autohtonă în proporţie de 41,1% din punct de vedere al volumelor şi în proporţie de 37,7% din punct de vedere valoric, dar și pe segmentele produselor pentru îngrijirea bucătariei, prin gama Nufăr, conducând topul cu o cotă de piaţă de 39,7% din punct de vedere al volumelor şi de 37,2% din punct de vedere valoric”, susține Mircea Turdean, Director General Farmec.

Vânzările obținute în prima jumătate a anului au fost impulsionate de lansarea unor noi game de produse, dar și de extinderea altora, deja existente în portofoliul companiei. Tot în primele 6 luni ale anului, partenerii externi ai companiei Farmec au inaugurat două noi magazine de brand, unul în Grecia, la Alexandroupoli și celălalt în Franța, la Menton. Pe lângă cele două centre, mai există 4 magazine partenere de brand în afara țării – la Sharjah (Emiratele Unite Arabe), Budapesta (Ungaria), Salonic și Katerini (Grecia). În România, Farmec deține şase magazine proprii în Cluj-Napoca, Arad, Timișoara şi Târgu-Mureș.