Compania de consultanță în comunicare strategică și data intelligence Cheil | Centrade, hub-ul pentru Europa de sud-est al rețelei Cheil Worldwide, lansează pentru First Bank o nouă platformă de comunicare derivată din filosofia de brand, „The American Way”.

Platforma intitulată „Orice s-ar întâmpla, ai toată atenția noastră” include execuții TV, digital, radio, DOOH și in-store, iar campania cu care debutează este cea de refinanțare a creditului ipotecar. În contextul economic ce pune presiune tot mai mare pe veniturile clienților, First Bank le vine în întâmpinare cu o dobândă fixă competitivă, dar și cu costurile notariale aferente ipotecii acoperite de bancă.

Atât platforma, cât și oferta nu puteau fi prezentate publicului larg decât printr-o  serie de întâmplări neobișnuite, inspirate din cultura americană, care însă nu reușesc să deturneze atenția consilierului financiar First Bank de la clienții din fața sa și de la nevoile lor de (re)finanțare.

„Americanii au o vorbă celebră: «The customer is always right». La First Bank, acest lucru se traduce nu doar prin inovația continuă a produselor și serviciilor bancare, ci și prin dedicarea și atenția pe care oamenii din tot ecosistemul băncii (din filiale, din call-center-ul pentru Video Banking sau din departamentele de Product Development) le oferă nevoilor financiare reale ale clienților zi de zi. De aceea, în astfel de vremuri pline de provocări cum sunt cele pe care le traversăm acum, e bine să alegi o bancă unde știi că vei primi respectul cuvenit”, argumentează Miruna Baias, Strategy Head, Cheil | Centrade.

Campania ce se desfășoară în perioada 25 noiembrie 2022 – 31 ianuarie 2023, va include o serie de snackable video content amuzant pe YouTube, Facebook, Instagram și Google Display.