Agenția de comunicare integrată și data intelligence Cheil | Centrade, hub-ul pentru Europa de sud-est al rețelei Cheil Worldwide, este partenerul de comunicare al United Way România de mai bine de 15 ani și susține eforturile de comunicare a inițiativelor organizației, în spiritul mantrei „doing good with data”.
Misiunea United Way România este de a îmbunătăți calitatea vieții în comunitățile dezavantajate prin donații individuale, implicare corporativă și voluntariat. Fundația elaborează și implementează programe educaționale, de sănătate și de stabilitate financiară, care oferă șansa unei vieți mai bune persoanelor vulnerabile. În viziunea United Way România, accesul la o educație de calitate duce la obținerea unui loc de muncă stabil, ceea ce înseamnă un venit care poate susține o familie și accesul la servicii de sănătate.
United Way desfășoară anual o campanie majoră de comunicare și de strângere de fonduri dedicată proiectelor sale de educație. În acest an, campania a fost realizată în totalitate în colaborare cu echipa Cheil | Centrade..
Ideea campaniei a plecat de la un insight puternic primit de la organizație și anume acela că în comunitățile sărace educația copiilor este ignorată, deoarece lupta pentru traiul zilnic reprezintă singura prioritate. De aceea, copiii din familiile defavorizate au nevoie de sprijin pentru a nu abandona școala.
„Cea mai recentă poziționare a noastră ca rețea este «Born to outperfom ». Credem în puterea creativității de a performa dincolo de așteptări în schimbarea mentalităților și comportamentelor, iar un loc de manifestare a acestui lucru sunt inițiativele sociale pe care suntem onorați să le sprijinim.”, comentează Carmen Miruță, Client Service Director Cheil | Centrade.
„Am ales să ilustrăm un adevăr pe cât de simplu, pe atât de puternic, într-un spot care sparge tiparul spoturilor sociale. Cu ajutorul echipei de la Cyclops am legat o poveste care convinge prin firesc și prin abilitatea de a face privitorul să devină din narațiune până la finalul care livrează adevărul răscolitor despre abandonul scolar: renunțând la școală, copiii săraci își lasă viitorul la poartă. Mulțumim, de asemenea, Andrei Gogan pentru interpretarea piesei «Podul de Piatră», o coloană sonoră cu adevărat specială.”, adaugă Alexandru Roșca, Group Creative Director, Cheil | Centrade.
Campania de comunicare a acoperit spotul video difuzat pe principalele canale de televiziune (TVR, PRO TV și Prima TV), spotul online, spot radio, vizualuri pentru media sociale. De asemenea, campania este vizibilă în Veranda Mall (prin spotul radio, poster, totem video), pe ecranele din exteriorul sediului KPMG și pe ecranele din sediile Rețelei de Sănătate Regina Maria.
”Cheil | Centrade este unul dintre partenerii cei mai vechi ai Fundației United Way România. Ne-am adresat lor având cea mai mare încredere că vor reuși să creeze o campanie care să transmită cu adevărat situația copiilor pe care îi sprijinim. Încrederea noastră a fost îndreptățită pe deplin și mulțumim echipei din agenție pentru munca și dăruirea pe care le-au depus în această campanie. Prin susținerea în școală a copiilor din medii defavorizate, ne asigurăm tuturor un viitor mai bun. De aceea, îi invităm pe toți cei care cred că niciun copil nu ar trebui să-și lase viitorul la poartă din cauza dificultăților economice să sprijine misiunea noastră printr-o donație.”, precizează Adriana Dobrea, Director Executiv United Way Romania.
Cei care doresc să se alăture efortului de a sprijini copiii din mediile defavorizate să meargă la școală, pot dona pe site-ul organizației sau prin Facebook: https://www.facebook.com/donate/5047397545364623/, posibilitate oferită de partenerii de la Romanian United Fund.
De asemenea, sunt acceptate si donațiile prin SMS. Pentru a ajuta un copil să nu lase viitorul la poartă, puteți trimite VIITOR prin SMS la 8844 și dona astfel lunar 2 euro.