“Cele trei reguli – Cum gândesc companiile excepţionale”, de Michael E. Raynor și Mumtaz Ahmed

cele-trei-reguli-michael-e-raynor-mumtaz-ahmed-editura-publicaPentru fiecare sector de activitate există un jucător care se remarcă. Cum reușesc unele companii să obțină performanțe excepționale pe termen lung, în ciuda faptului că se confruntă cu aceleași constrângeri ca rivalele lor? Ce fac acestea în mod diferit? Ce putem învăța de la ele?

Companiile excepționale reușesc, pentru o vreme să învingă inerția, să se opună entropiei și să se adapteze la schimbările de mediu sau la cele de la nivelul concurenței. Generează performanțe mai bune și le susțin pentru mult mai mult timp decât s-ar aștepta cineva în mod normal. Nimic nu ține pentru totdeauna, dar la urma urmei obiectivul este obținerea celor mai bune performanțe posibile pentru cât de mult timp se poate.

“Cele trei reguli” este un ghid indispensabil oricărei companii care vrea să ajungă la rezultate de top, iar combinația perfectă de studii de caz și analiza amănunțită de date oferă un răspuns la aceste întrebări.

Michael Raynor este director la Deloitte Services LP, unde explorează strategia, inovația și creșterea la nivel de corporație alături de clienți dintr-o gamă largă de industrii. Este și coautor al cărții The Innovator’s Solution, scrisă împreună cu Clayton Christensen.

Mumtaz Ahmed este director executiv responsabil cu strategia la Deloitte LLP, unde se ocupă de dezvoltarea la nivel de corporație, de tehnicile de inovație și de brandul companiei în SUA.

 

Puteţi comanda volumul “Cele trei reguli – Cum gândesc companiile excepţionale”, de Michael E. Raynor și Mumtaz Ahmed, la preţul de 55 de lei, aici

 

Citiţi un fragment