O mare provocare a proprietarilor de afaceri mici și mijlocii este că nu reușesc să atragă suficienți clienți noi, chiar dacă produsele și serviciile lor sunt excelente, iar clienții actuali îi recomandă.
Majoritatea clienților ajung să cumpere doar în urma recomandărilor, iar asta face ca ritmul în care afacerea se dezvoltă să fie mult mai lent decât potențialul său real.
De cele mai multe ori, asta se întâmplă din două motive simple, dar cu impact major în rezultate.
- Nu au identificat corect clienții potriviți si, prin urmare, nu se adresează cui trebuie;
- Mesajele lor de vânzare nu sunt corecte.
Acest punct, din urmă, ne oferă și răspunsul la întrebarea din imagine, și anume: copywriting-ul este secretul – arta de a scrie mesaje care vând.
Formularea corectă a mesajelor de marketing poate face diferența între 10 și 100 produse vândute, cu aceeași investiție. Însă acest aspect depinde foarte mult de primul punct, mai exact de identificarea corectă a celor mai profitabili clienți.
Studiile arată ca peste 90% dintre antreprenori nu reușesc să obțină profituri semnificative deoarece mesajele lor de vânzare nu sunt corecte.
Pentru a formula corect mesajele de vânzare, trebuie să știm mai întâi cui ne adresăm și care sunt adevăratele motive pentru care cumpără produsul nostru. Trebuie să înțelegem psihologia din spatele comportamentului lor de cumpărare.
Dacă și tu te regăsești printre cei care nu reușesc să atragă suficienți clienți din online, deși produsele și serviciile tale sunt excelente, avem două soluții pentru tine:
- Înveți să-ți identifici clienții ideali și te adresezi doar acestora, prin mesaje potrivite. Poți face asta folosindu-te de articolele și resursele noastre gratuite:
- Facem noi asta pentru tine și te ajutăm să-ți îmbunătățești vizibilitatea în online și să atragi clienți ideali, fără să-ți irosim timpul, banii sau energia.
Accesează linkul alăturat și află cum te putem ajuta:
Alege varianta potrivită pentru tine și NU mai pierde clienți.