Modul în care folosim și înțelegem datele este important pentru afacerea noastră deoarece ne oferă oportunități de a îmbunătăți experiența utilizatorilor/clienților, strategia de marketing și vânzare, dar și scalarea business-ului. Acest lucru se traduce prin maturitatea digitală care nu înseamnă doar reacția unei companii la schimbările mediului digital, ci și modul în care încorporează și se folosește de digital în creșterea afacerii.

Concret, Maturitatea digitală este capacitatea unei organizații de a răspunde și de a profita de evoluțiile tehnologice care schimbă modul în care funcționează piața. O companie maturizată digital va fi capabilă să răspundă la inovațiile tehnologice și la schimbările de pe o piață. O companie matură digital va pune întotdeauna întrebări și își va cerceta piața și instrumentele de care dispune. Acesta va căuta de asemenea feedback-ul din partea clienților, va avea o înțelegere detaliată a competiției și își va înțelege propriile limitări și propriul potențial.

Citiți analiza integrală pe platforma Comunității de Marketing