”Știam cu toții, de ceva timp, că digitalul e aici pentru a rămâne. Doar că, anul acesta, digitalul s-a transformat dintr-o simplă opțiune, într-o necesitate”, este concluzia prezentată de Cătălina Gheorghe, Digital Marketing Specialist, Telekom România, într-un interviu pentru MarketingManager.ro.
”Cred că, pe cât de dificil a fost anul 2020, pe atât de mult a fost anul care a marcat cel mai important pas către o lume digitală. Când totul s-a oprit în loc, o altă lume, neexplorată până atunci la capacitate maximă, a accelerat. De la work-from-home, livrări supersonice, întâlniri cu cei dragi online și până la gestionarea complet online a serviciilor, toate și-au luat un avânt inimaginabil. Și toate au devenit parte din noua normalitate. Asta am încercat să facem și prin intermediul aplicației mobile MyAccount Telekom. Să ne ajutăm clienții să se integreze cu ușurință schimbării radicale, la care au fost expuși. Tocmai de aceea, am adus toate beneficiile legate de gestionarea serviciilor într-un singur loc, printr-un mod simplificat, rapid și sigur, promovând toate aceste acțiuni, cu ajutorul campaniilor digitale”, a precizat specialistul.
În siguranță, de acasă
Potrivit Cătălinei Gheorghe, Telekom Romania a pus pe primul loc siguranța atât a angajaților săi, cât și a clienților companiei: ”Din martie, mulți dintre noi lucrăm de acasă și, tot de atunci, investim masiv în digitalizare. Ne sfătuim clienții constant să opteze pentru realizarea operațiunilor Telekom, în aplicația mobilă MyAccount, în siguranță, din confortul casei. O făceam și înainte, doar că acum miza principală a devenit sănătatea fiecăruia dintre noi. Cu ajutorul campaniilor digitale din ultimele luni, dar și a funcționalităților noi introduse în aplicația mobilă MyAccount, am reușit să convingem tot mai mulți clienți să opteze pentru gestionarea serviciilor online. Și nu ne-am oprit aici. Pe finalul acestui an, am simțit nevoia să le arătăm clienților noștri că au motive temeinice să folosească aplicația MyAccount. Iar pentru asta, le-am oferit 999 de motive să o facă.”
999 motive și tot atâția pași către digitalizare
”Campania 999 motive – MyAccount este o campanie prin care, împreună cu partenerii de la Mastercard, ne-am dorit să subliniem partea bună a acestei schimbări. Este o campanie în care s-a depus un efort titanic din partea tuturor părților implicate. Este campania în care investim în digitalizare pe toate fronturile: de la clienți, la angajați și până la susținerea sistemului educațional digital. Ne-am luat libertatea de a concepe și a privi campania dintr-o perspectivă altfel și am încercat să atragem utilizatorii într-un mod natural și amuzant. Ne-am dorit ca, pe lângă beneficiile aduse de aplicația MyAccount, să aducem, în același timp, un zâmbet larg pe fețele oamenilor”, a mai spus Cătălina Gheorghe.
Campanie cu mult suflet în ea
Potrivit acesteia, Telekom a pregătit o listă cu 999 de motive pentru care clienții ar trebui să instaleze și să folosească aplicația mobilă MyAccount Telekom: ”Lista e formată din funcționalități specifice, premii oferite în cadrul campaniei, dar și numeroase situații cu care toți ne-am întâlnit, într-un moment sau altul. Puteți să vedeți ce motiv vi se potrivește de aici: http://teleko.me/campaniemyaccount. Pe lângă gadget-urile pregătite pentru clienții noștri, simultan, cu fiecare instalare a aplicației mobile MyAccount, Telekom Romania face o sponsorizare către o asociație care susține educația și dezvoltarea locală, în valoare maximă de 10.000 de euro. Această sponsorizare va ajuta copii din zone defavorizate să continue școala în mediul online, asigurându-le calculatoare. Cred și sper că am reușit să vă transmit puțin din însuflețirea cu care vorbesc despre Campania 999 motive. Pentru că am pus mult suflet în ea. Așa cum orice marketer ar trebui să pună în lucrurile pe care le aduce la realitate. După mine, anul acesta a fost o conștientizare a lucrurilor în care ar trebui să investești. Am învățat, într-un context destul de delicat, cât de mari sunt lucrurile mici. Și tocmai asta ne-a făcut mai puternici.”
Despre aplicația MyAccount Telekom
Aplicația MyAccount este un instrument digital de administrare a serviciilor de telecomunicații, cu ajutorul căruia clienții pot controla abonamentul de oriunde, oricând. Unul dintre marile avantaje ale aplicației este faptul ca utlilizatorii sunt în permanentă şi directă legătură cu administratorii, prin intermediul recenziilor sau al comentariilor pe e-mail sau la telefon. Drept urmare, MyAccount a primit îmbunătăţiri constante, care răspund foarte exact nevoilor și așteptărilor acestora. Clienții pot plăti cu un singur click facturi sau accesa opțiunea de reîncărcare, pot activa factura electronică, pot reînnoi planul lunar, pot accesa instrumente de diagnosticare și soluționare incidente sau chiar discuta cu chatbot-ul Tim, asistentul digital care consiliează clienţii, în procesul de achiziție de servicii și asigură suport tehnic.
Aplicația mobilă MyAccount este gratuită şi disponibilă oricărui client Telekom Romania care are acces la magazinele Google Play, App Store și App Gallery.
Despre Telekom România
Telekom România este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, personalizate pentru o comunitate vastă de clienți.
Soluțiile sale deschid o lume infinită de oportunități de a împărtăși cele mai frumoase și emoționante experiențe cu familia, prietenii, colegii și cu cei din jurul nostru. Misiunea Telekom este să îmbogățească viețile oamenilor, oferindu-le acestora servicii integrate fixe și mobile, tehnologii de ultimă generație 4G, fibră optică, precum și Internet TV, care aduce utilizatorilor o nouă experiență de divertisment, cu acces la conținut exclusiv și de calitate, pe toate ecranele, și funcționalități interactive avansate. Telekom România este partenerul de încredere al companiilor, pentru care oferă soluții complete de comunicații și IT&C. Rețeaua conectează oameni, mașini și conținut, pentru un viitor mai bun, mai sigur și mai simplu.
Telekom România este prezentă pe piața românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom și COSMOTE România.
Telekom aparţine Deutsche Telekom, una dintre companiile lider global de telecomunicații integrate.