Primii 7 ani de Linnify au fost ca un maraton intens, plin de lecții prețioase. Lansarea DeliverMe, chiar dacă nu a avut succesul anticipat, ne-a format o perspectivă valoroasă asupra importanței validării ideilor. Extinderea echipei cu peste 20 de membri în 2018 și stabilirea valorilor noastre fundamentale – Autenticitate, Unitate și Viziune – au fost momente cheie în evoluția noastră și în consolidarea echipei și culturii organizatorice, spune Cătălin Briciu, Co-CEO Linnify, într-un interviu acordat platformei GlobalManager.ro.

Aceasta adaugă că, în pandemie, echipa Linnify s-a concentrat pe crearea de valoare adăugată pentru clienții săi, ceea ce a dus la definirea clară a proiectului de business și la dezvoltarea The Validation Playbook. Am evoluat de la simpla dezvoltare software la crearea de produse software complete, cu focus deosebit pe validare. De asemenea, am pus accent pe programele de internship și alte oportunități de carieră, contribuind activ la dezvoltarea profesională a echipei noastre pe parcursul ultimilor 5 ani consecutivi. În următoarea perioadă, urmeză pentru noi o nouă etapă majoră de evoluție, respectiv expansiunea pe plan internațional”, explică Cătălin Briciu.

Unbound Design, parte a portofoliului de servicii Linnify, s-a lansat ca o entitate separată, bazându-se pe un model de business inovativ – subscripția. În stilul caracteristic Linnify, ne propunem să testăm acest model și să colectăm date relevante, pentru a putea împărtăși concluzii și rezultate valoroase. Ne concentrăm pe validarea ipotezelor noastre despre produs și pe adaptarea continuă la feedback-ul pieței”, adaugă Co-CEO-ul Linnify.

Potrivit lui Cătălin Briciu, diferențierea Linnify derivă din metodologia sa unică de validare a ideilor pe piață. Acest proces ajută antreprenorii să identifice și să răspundă cu produsul lor la nevoile reale ale pieței înainte de a investi resurse semnificative. Această abordare oferă un avantaj decisiv, permițându-ne să construim produse cu adevărat relevante și scalabile, indiferent de contextul pieței. Filosofia noastră nu se aplică doar în proiectele externe, ci și în procesele interne, stimulând o cultură a testării iterative și a adaptării. De asemenea, rețeaua noastră internațională joacă un rol important în succesul Linnify”, menționează interlocutorul nostru.

La nivel internațional, Linnify a organizat anul acesta trei serii de evenimente în Austin, Texas. De asemenea, și-a definit noi oportunități de colaborare cu Rubik Hub pentru a susține ecosistemul românesc de startup-uri să pătrundă pe piața americană, devenind Partener de Validare. Totodată, ne concentrăm pe împărtășirea expertizei noastre și la nivel local, prin organizarea și participarea la întâlniri, evenimente de mentorat universitar și colaborări cu acceleratoare și incubatoare precum Innovation Labs, Techcelerator și Startup Reaktor. Suntem mândri de contribuția noastră la dezvoltarea unui ecosistem de schimb de valori, prin participarea activă în cadrul conferințelor internaționale de dezvoltare profesională”, conchide Cătălin Briciu, Co-CEO Linnify.