Pornind de la compania General Electric și trecând prin sute de companii din întreaga lumea, am avut ocazia de a înțelege ce anume determină succesul sau eșecul în afaceri.
Ceea ce am învăţat de fiecare dată este că succesul nu înseamnă să ai oamenii potriviţi, atitudinea potrivită, instrumentele potrivite, modelele potrivite sau organizarea potrivită. Toate acestea te ajută, dar nu te plasează în fața tuturor celorlalți.
Strategia stabilește direcția competitivă, dictează planificarea produsului, îţi spune cum să comunici la nivel intern și extern și asupra căror lucruri trebuie să te concentrezi. Succesul înseamnă să găsești strategia potrivită.
„Cartea lui Jack Trout ne-a oferit o strategie foarte bună pentru a învinge concurenții noștri cei mai mari.” — Sanjeev Gupta, Liberty House Group
„Am irosit o mulțime de resurse încercând să găsim o strategie potrivită pentru compania noastră. În cele din urmă l-am găsit pe Jack Trout și el a schițat o strategie fabuloasă în două ore. Apoi ne-a ajutat să implementăm strategia și funcționează impecabil.” — Leslie Monsky, Decorative Things
Atunci când ai nevoie de o strategie există o persoană la care merită să apelezi — consultantul în afaceri Jack Trout. De peste 20 de ani, viziunile sale i-au ajutat pe oamenii de afaceri din toată lumea să captiveze mintea consumatorului, să cucerească piața și să devină lideri în domeniul de activitate.