Pornind de la compania General Electric și trecând prin sute de companii din întreaga lumea, am avut ocazia de a înțelege ce anume determină succesul sau eșecul în afaceri.

Ceea ce am învăţat de fiecare dată este că succesul nu înseamnă să ai oamenii potriviţi, atitudinea potrivită, instrumen­tele potrivite, modelele potrivite sau organizarea potrivită. Toate acestea te ajută, dar nu te plase­ază în fața tuturor celorlalți.

Strategia stabilește direcția competitivă, dictează planificar­ea produsului, îţi spune cum să comunici la nivel intern și extern și asupra căror lucruri trebuie să te concentrezi. Succesul înseamnă să găsești strategia potrivită.

Cartea lui Jack Trout ne-a oferit o strategie foarte bună pentru a învinge concurenții noștri cei mai mari.” — Sanjeev Gupta, Liberty House Group

„Am irosit o mulțime de re­surse încercând să găsim o strategie potrivită pentru com­pania noastră. În cele din urmă l-am găsit pe Jack Trout și el a schițat o strategie fabuloasă în două ore. Apoi ne-a ajutat să implementăm strategia și funcționează impecabil.” — Leslie Monsky, Decorative Things

Atunci când ai nevoie de o strategie există o persoană la care merită să apelezi — consultantul în afaceri Jack Trout. De peste 20 de ani, viziunile sale i-au ajutat pe oamenii de afaceri din toată lumea să captiveze mintea consumatorului, să cucerească piața și să devină lideri în domeniul de activitate.