Carrefour România lansează un ecosistem digital care automatizează procesele de resurse umane

Carrefour România lansează un ecosistem digital ce integrează prima interfață de chatbot de recrutare de pe piața din România construită cu tehnologie UiPath, în parteneriat cu două companii locale: DRUID și RPAbox. Acest nou sistem revoluționează procesul de recrutare și automatizează interacțiunea cu angajații și cu candidații.

Integrată atât intern, cât și extern, printr-o interfață simplă și intuitivă, Ema este un ecosistem digital care automatizează procesele de resurse umane, construit de Carrefour în parteneriat cu DRUID, companie românească specializată în dezvoltarea de asistenți virtuali inteligenți, de la care Carrefour a integrat tehnologia conversațională, și cu RPAbox, companie specializată în implementarea de soluții bazate pe RPA (robotic process automation).

Ambele branduri românești folosesc cu succes tehnologia UiPath pentru a ajuta organizații din întreaga lume să automatizeze activități repetitive, astfel încât echipele să-și investească energia în responsabilități care produc adevărata valoare adăugată umană.

Prin interfața externă activă pe pagina de Cariere a site-ului Carrefour, Ema ghidează candidații și îi acompaniază pas cu pas pentru a ajunge cât mai rapid și mai simplu la job-ul dorit, printr-o conversație personalizată, prietenoasă și intuitivă, respectând toate normele GDPR. Candidații au posibilitatea de a aplica pentru orice magazin în care există o poziție vacantă, alegând orașul și tipul job-ului căutat. Odată înregistrată aplicația, profilul candidatului ajunge direct la managerul recrutor, interviul poate fi confirmat instantaneu, iar atât candidații, cât și managerii, sunt informați prin SMS în momentele importante ale procesului de recrutare.

„Adoptarea și încorporarea tehnologiei moderne, a roboților, a inteligenței artificiale și automatizărilor – toate acestea fac parte din strategia de accelerare a transformării digitale a Carrefour. Astăzi, resursele umane din Carrefour pășesc cu totul într-o nouă eră: fără hârtii, fără timp pierdut cu sarcini care nu aduc reală valoare pentru managerii din Operațional, cu procese mult simplificate sau automatizate și sisteme extrem de simplu de folosit”, spune Irina Chende, Director Reward și Dezvoltare, interim Director Resurse Umane, Carrefour România.