Campania “Vacanță în țara mea” va continua și în acest an

Federația Asociațiilor de Promovare Turistică din România (FAPT) va continua să deruleze campania “Vacanță în țara mea”, prin care a atras tot mai mulți turiști români și străini către destinațiile românești.

“FAPT continuă să deruleze campania ‘Vacanță în țara mea’ prin care reușește să atragă tot mai mulți turiști români și străini în vacanță, în destinațiile românești. Hotelierii, agențiile de turism, aeroporturile, primăriile și consiliile județene din destinațiile majore ale României se prezintă și se promovează la Târgul de Turism al României. Demarăm mai multe acțiuni comune de promovare care vor uni destinațiile din România și invităm turiștii români să descopere ofertele Vacanta în țara mea”, a declarat președintele FAPT, Corina Martin.

FAPT se va promova la TTR, între 16-19 februarie, cu meșteri populari, bucate și vinuri românești, spectacole de tradiții și obiceiuri. “Pentru această ediție avem cea mai consistentă prezență a ALDD din cei 10 ani de activitate. Două consilii județene, cinci primării, Aeroportul Internațional Mihail Kogălniceanu, două companii aeriene partenere, agenți economici privați de pe litoral și șase din Delta Dunării. Avem și câteva premiere absolute. Lansăm oficial versiunea integrală a Filmului de promovare Mamaia 2017, aducem pentru prima oară Vama Veche la un eveniment de promovare și, în premieră, o localitate turistică din județul Tulcea, nu din Deltă, și anume Jurilovca”, a precizat, pentru AGERPRES, Corina Martin, președintele Asociației Litoral — Delta Dunării (ALDD).

Aceasta apreciază că actuala ediție a TTR este o adevărată provocare, pentru că asociația va promova diferit și distinct două branduri turistice de forță — Mamaia Style și Vama Veche. “Continuăm să promovăm Delta Dunării, destinația diamant a României, și aducem cu noi din nou orașul Cernavodă, poarta de intrare în județul Constanța. Județele Constanța și Tulcea formează regiunea Dobrogea și se prezintă publicului național (90% din turiștii noștri) cu întregul potențial turistic. Cel mai mare succes pe care îl prezentăm este introducerea zborurilor interne între Constanța și patru orașe din țară, precum și conectarea cu orașe europene pe care le considerăm cu potențial de emitere de turiști către litoral și Delta Dunării. La 10 ani de la înființare, promitem patru zile de show-uri și experiențe în stilul care ne-a consacrat deja ca leaderi de promovare turistică în România. Așteptăm mii de vizitatori la stand și peste două milioane de turiști în acest sezon pe litoralul românesc și în Delta Dunării”, a spus Corina Martin.

Târgul de Turism al României este organizat și găzduit de Romexpo, în parteneriat cu Camerele de Comerț și Industrie din România, Asociația Națională a Agențiilor de Turism din România (ANAT), Organizația Patronală a Turismului Balnear din România (OPTBR), Federația Patronatelor din Turismul Românesc (FPTR) și Asociația Națională de Turism Rural, Ecologic și Cultural (ANTREC). AGERPRES