Cei mai importanţi 50 de bloggeri şi influenceri de pe cinci continente vor promova România şi Bucureştiul, odată cu participarea lor în perioada 2 – 5 noiembrie la cea de-a IV-a ediţie a evenimentului #ExperienceBucharest.

Alături de #ExperienceRomania, #ExperienceBucharest este cel mai mare proiect de promovare independentă a României şi a adunat la start până în prezent peste 300 de invitaţi internaţionali, bloggeri, jurnalişti, vloggeri şi specialişti pe Twitter şi Instagram ce au creat campaniilor conţinut de calitate, au promovat Bucureştiul şi diverse regiuni ale României şi au obţinut expunere pentru România în valoare de zeci de milioane de euro.

„Online-ul şi social media au devenit canalele principale pentru a atrage turişti în cele mai de succes destinaţii din lumea întreagă. În 2018, deşi s-a înregistrat o creştere a numărului de turişti străini în termeni procentuali, promovarea României ca destinaţie turistică este una deficitară. Nu avem un site naţional oficial de promovare actualizat, ba chiar a şi dispărut de pe internet o vreme. Nu are un cont oficial de Instagram sau de Youtube sau o aplicaţie funcţională de promovare. A închis toate reprezentanţele internaţionale de promovare turistică a României. Din 2012 nu există nici măcar un clip de promovare turistică, iar site-ul Ministerului Turismului este doar în limba română. Pe scurt, oficial nu existăm ca imagine internaţională, iar numărul turiştilor străini din România înregistrează printre cele mai mici valori din toată Europa”, susţine fondatorul proiectului, Tudor Maxim.

Pe parcursul campaniei #ExperienceBucharest, toţi invitaţii se vor bucura de tururi şi experienţe alternative, precum „Povestea Bucureştiului”, în care participanţii vor descoperi mai bine de 500 de ani de istorie, „Patrimoniul Cultural rrom”, care abordează tema sensibilă a discriminării rrome, „Viaţa Reală a Uriaşilor de Pantelimon”, unde participanţii vor descoperi o altă latură a vieţii din Capitală, „Turul alternativ”, ce deschide apetitul pentru artă urbană, „Turul comunist”, ce prezintă peste 40 de ani de istorie care au format statul român contemporan, şi multe altele. De asemenea, Arcul de Triumf va fi special deschis pentru acest eveniment.

Pe data de 5 noiembrie, în ultima zi a proiectului, va fi organizată cea mai importantă Conferinţă internaţională din România, dedicată turismului şi social media, la care vor participa profesionişti din domeniul turismului, influenceri internaţionali şi români din domeniul turismului, jurnalişti, reprezentanţi ai autorităţilor locale din Bucureşti, Oradea, dar şi reprezentaţi ai autorităţilor de promovare turistică din Thailanda, Grecia, Dubai şi Austria.

Proiectul este susţinut de Primăria Municipiului Bucureşti, prin Administraţia Monumentelor şi Patrimoniului Turistic, şi de TAROM – Compania Naţională de Transporturi Aeriene a României. AGERPRES