Brandul de frigidere FRAM este readus la viață

Brandul de frigidere FRAM este readus la viață

Primul frigider românesc revine pe piată. FRAM va fi relansat de către compania Network One Distribution (NOD) şi este elementul în jurul căruia se construieşte o nouă linie de produse electrocasnice. Planurile pe termen mediu pentru noul FRAM includ obţinerea unei cote de piaţă de 10%.

Emblema frigiderului românesc prezent în casele românilor pentru mai bine de 30 de ani, FRAM, revine pe piaţă. De data aceasta, însă, frigiderul nu vine ca produs singular, ci face parte dintr-o întreagă linie de produse electrocasnice.

Potrivit sursei citate, vara aceasta FRAM va prezenta publicului român peste 30 de produse, electrocasnice mari (frigidere, maşini de spălat rufe, maşini de spălat vase, hote, aragazuri) şi mici (espressoare, cafetiere, friteuze, fierbătoare, prăjitoare de pâine, tocătoare), integrate în 4 game diferite şi declinările lor (retro, clasic, color si modern) sub sloganul „Din trecut, în prezent”.

Noua linie se adresează deopotrivă generaţiilor nostalgice, millenialilor deschişi să redescopere simbolurile vremurilor de atunci, cât şi generaţiei Z, dornică să se raporteze deopotrivă la rădăcini şi la aspiraţii contemporane.

„Cand spui FRAM, spui retro-future. Spui design ergonomic şi tuşe elegante. Spui melanjul dintre trecut şi prezent, dar şi viitor care ştie să valorizeze trecutul, fără să-şi piardă gustul pentru inovaţie şi pentru mâine. Când dorinţa de regăsire a identităţii naţionale este un trend imposibil de ignorat, e important să încurajăm brandurile valoroase şi design-ul local, să demonstrăm că România este în continuare capabilă să creeze, să distribuie şi să comercializeze produse de calitate”, explică Iuliana Stănculescu, Division Manager NOD | Divizia Electrocasnice.