Bosch deschide un nou centru de servicii în Timișoara

BoschGrupul german Bosch a deschis un al doilea centru de servicii de afaceri în Timișoara, care va permite furnizarea de servicii suplimentare privind sistemul financiar și contabil pentru grup, iar anul următor vizează creșterea cu aproximativ 100 de angajați a personalului pe care îl are în oraș.

Divizia Bosch Service Solutions are în prezent în jur de 570 de angajați în Timișoara, în cele două centre, iar pentru anul următor vizează o creștere a personalului cu aproximativ 20%, se arată în comunicat. Compania vrea să recruteze, în principal, economiști, agenți de call center, manageri de proiect și suport în IT, dar și analiști SAP.

Gama de servicii include raportarea financiară și contabilă generală, managementul datoriilor şi creanţelor, gestionarea călătoriilor și a cheltuielilor, precum şi a conturilor contabile și a mijloacelor fixe, potrivit unui anunț al Bosch Service Solutions, furnizor de servicii de externalizare a proceselor de afaceri (BPO).

Pentru noul centru, Bosch a închiriat spațiu de birouri într-o altă clădire, iar suprafața operațională a crescut de la 4.200 la peste 6.700 de metri pătrați, se arată în comunicatul grupului, se mai arată în comunicatul companiei.

“Cel de-al doilea centru de servicii de afaceri din Timișoara va fi un pas înainte în vederea îmbunătățirii eficienței și calității serviciilor, precum și pentru simplificarea procedurilor în cadrul grupului Bosch”, a declarat Joerg Fischer, președinte al Bosch Service Solutions începând cu luna ianuarie 2016.